سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پورموسوی با فولاد قرارداد دارد/ فصل را با برد به پایان می‌رسانیم

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید سیروس نعمتی‌نژاد که به‌جای سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتورسازی حاضر شده بود، اظهار کرد: از همه خبرنگاران، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها که این فصل را کنار ما بودند و انتقادات درستی نیز به ما داشتند تشکر می‌کنم و باید بگویم فردا آخرین بازی ماست و به مصاف تیم قابل احترام تراکتورسازی می‌رویم، اگرچه این تیم سال خوبی نداشت و جایگاه فعلی این تیم در حد نام تراکتور نیست.

وی افزود: تراکتورسازی تیمی بزرگ، ریشه‌دار و قابل احترام است و رتبه این تیم چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. اما ما می‌خواهیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا هواداران و مسئولان باشگاه از ما راضی باشند و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم و مطمئنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی تیم فولاد گفت: درباره وضعیت کادر فنی برای فصل بعد نیز باید بگویم پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و اگر وی قابل بداند ما نیز سال آینده در خدمت فولاد خواهیم بود.

نعمتی‌نژاد درباره اعتراضات برخی هواداران به کادرفنی فولاد در نیم‌فصل دوم، بیان کرد: ما این فصل عملکرد خوبی داشتیم اما طبیعی است که بسیاری از تیم‌ها در برهه‌ای از فصل افت می‌کنند که تیم ما هم کمی افت کرد و به این دلیل نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و به هدف خود برسیم.

وی در پایان درباره غایبان تیمش در این دیدار، اظهار کرد: یوسف وکیا و میلاد بدرقه محروم هستند و سینا مریدی و مجتبی حقدوست را به علت مصدومیت در مقابل تراکتور در اختیار نداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد