سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قلندرنژاد: برکناری‌ام از بوکس خوزستان را هنوز به من اطلاع نداده‌اند!

رییس برکنارشده هیات بوکس خوزستان می‌گوید از این‌که از این سمت کنار گذاشته شده است، بی‌اطلاع است و هنوز اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان این موضوع را به او اعلام نکرده است.

محسن قلندرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص برکناری‌اش از ریاست هیات بوکس استان اظهارکرد: مگر من برکنار شده‌ام؟ هنوز از این موضوع اطلاع ندارم و تنها شب گذشته در صفحه شخصی اینستاگرام مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، پستی را در این خصوص دیدم که البته پس از چند دقیقه حذف شد اما هنوز اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان اطلاعی در این خصوص به من نداده است.

وی ادامه داد: دو ماه پیش بود که جلسه‌ای با آقای حیدری در خصوص وضعیت و عملکرد هیات بوکس داشتم که در این جلسه او از عملکرد هیات ابراز رضایت داشت. حتی عنوان کرد که حمایت همه‌جانبه از هیات بوکس دارد و گفت تا زمانی که من در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هستم، قلندرنژاد نیز ریاست هیات بوکس را برعهده خواهد داشت ولی اکنون نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که او تصمیم گرفت این‌کار را انجام دهد.

قلندرنژاد با بیان این‌که هنوز موفق به صحبت کردن با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت جویا شدن علت این برکناری نشده است، گفت: من هنوز دلیل این برکناری را که البته به خود من اعلام نشده است، نمی‌دانم. این کار اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان جالب و جدید است و به نظر من دیگر چرا باید اسم مجامع را انتخابی بگذارند زیرا به نظر می‌رسد مجامع انتخابی معنی ندارد. اگر غیر این صورت است پس باید به نظر مجمع احترام گذاشته می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد یکی از علل برکناری شما مربوط به عملکردتان بوده است، عنوان کرد: این صحبت کاملا رد می‌شود زیرا تمام اسناد و مدارک عملکردی ما طی مدت حضورم در هیات وجود دارد. همگان می‌دانند بوکس خوزستان طی این مدت بسیار خوش درخشید و یکی از هیات‌های موفق سالیان بوکس خوزستان بود. حضور یک ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان و دو نفر در رده سنی جوانان که حضور این بوکسورها نیز در رقابت‌های جوانان آسیا قطعی شده است و همچنین نایب‌قهرمانی تیم بزرگسالان استان در مسابقات کشوری سال گذشته که در نوع خود بی‌سابقه بود، گواه عملکرد موفق بوکس خوزستان بوده است.

رییس برکنارشده هیات بوکس خوزستان ادامه داد: من فکر می‌کنم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از این آمار و عملکرد هیات ما اطلاعی ندارد. همچنین ما تمایل داشتیم مجمع سالانه بوکس خوزستان برگزار شود ولی گویا این تمایل در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان وجود نداشت. به هر حال علاقه‌مند هستم که به صورت رسمی برکناری‌ام را به من اطلاع دهند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از دیگر دلایل برکناری شما، اعتراض برخی از علاقه‌مندان این رشته به عملکرد هیات بوده است، گفت: ما مخالفی نداشتیم که عملکرد هیات را زیر سوال ببرد، البته وجود چند مخالف همیشه در هیات‌های ورزشی امری طبیعی بوده است و باید اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بررسی می‌کرد که این مخالفین چند درصد از جامعه بوکس استان را تشکیل می‌دادند. یک روز با من تماس گرفتند که جامعه بوکس علیه شما درب استانداری تجمع کرده‌اند و بسیار جالب بود که وقتی خودم را به این مکان رساندم، دیدم تعداد معترضان چهار نفر بود و حتی عکس این تعداد را هم به یادگار نگه داشتم.

قلندرنژاد خاطرنشان‌کرد: اگر هم من واقعا برکنار شده باشم، هیچ اعتراض و واکنشی نسبت به این موضوع ندارم زیرا داشتن سمت برای من مهم نیست و آمده بودم که به بوکس خوزستان خدمت و دینم را ادا کنم که خدا را شکر این مهم را انجام دادم. هدف تنها کمک بود که به همین صورت هم شد. همچنین خدا را شکر می‌کنم که با قدرت و در حالی‌که بوکس خوزستان شرایط خوبی داشت، برکنار شدم.

وی تاکید کرد: به نظر من چنین تصمیماتی برای تغییر روسای هیات‌های ورزشی، آن‌هم به صورت یک‌باره و بدون دلیل برای ورزش خوزستان خوب نیست و باید منتظر نابودی ورزش استان باشیم. این نابودی را در فوتبال می‌بینیم زیرا این همه برای استقلال خوزستان هزینه شد اما در نهایت عدم مدیریت صحیح باعث شد استقلال خوزستان شرایط نامناسبی در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، برکناری محسن قلندرنژاد از ریاست هیات بوکس خوزستان روز گذشته (سه شنبه) از طریق کانال رسمی اداره‌کل ورزش و جوانان اطلاع رسانی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد