سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جزئیات حادثه تیراندازی از زبان نماینده شادگان

نماینده مردم شادگان در مجلس، جزییات حادثه شب گذشته تیراندازی به خودروی شخصی خود را تشریح کرد.

مجید ناصری نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان به حادثه تیراندازی شب گذشته به خودروی شخصی اش اشاره کرد : جایی در جلسه بودیم فردی ناشناس به ماشین بنده و همراهان تیراندازی کرد.

وی با بیان اینکه حدس‌های مختلف در رابطه با این تیراندازی می‌شود، گفت: عدم قاطعیت در برخورد با کسانی که سلاح دارند موجب شده است برخی افراد در حمل سلاح جرئت پیدا کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه شرایط به گونه‌ای است که همه به راحتی اسلحه به دست می‌گیرند، عنوان کرد: محل تیراندازی یک نقطه پرتردد و ابتدای شهر است که اشخاص ناشناس به راحتی از موتور پیاده شدند و اقدام به تیر اندازی کردند.

ناصری نژاد به نقل از مشاهدات خود از تصاویری که دوربین‌های مدار بسته ثبت کرده بودند، بیان کرد: شخص تیر انداز پس از پیاده شدن از موتور، 4 ماشین که در نزدیکی محل جلسه پارک کرده بودند یکی پس از دیگری به رگبار بست و سپس از محل دور شد.

وی با بیان اینکه وجود سلاح در دست مردم موجب ناامنی می شود تاکید کرد: سلاح به راحتی در دست برخی از مردم و برخی جوانان پیدا می‌شود این در حالی است که یک جوان نمی‌تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند.

ناصری نژاد عنوان کرد: شب گذشته پس از حادثه شخص استاندار در محل حاضر و شورای تأمین را تشکیل داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد