سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رییس فدراسیون قایقرانی: در مقطعی تصمیم گرفتیم دیگر هیات خوزستان نداشته باشیم

رییس فدراسیون قایقرانی با اشاره به وضعیت نامناسب گذشته خوزستان در این رشته، گفت: در مقطعی به این نتیجه رسیده بودیم که دیگر هیات قایقرانی خوزستان نداشته باشیم اما می‌دانستم با این کار مورد انتقاد مسوولانی از جمله وزیر قرار خواهم گرفت.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا امینی در مجمع سالانه هیات قایقرانی استان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: سال‌های بسیاری است که آقای عصاره رییس هیات قایقرانی خوزستان را می‌شناسم. زمانی‌که قرار شد او دیگر در هیات قایقرانی خوزستان نباشد و با توجه به این‌که اعتقاد دارم گاهی اوقات تغییرات می‌تواند به نفع آن مجموعه باشد، به این فکر بودم که شاید اتفاقات خوبی در قایقرانی خوزستان بیفتد ولی این‌گونه نشد.
وی بیان کرد: بعد از هشت، نه سال و زمانی‌که نظرم این بود که دوباره آقای عصاره بیاید و سکان این هیات را بر عهده بگیرد، به دنبال این بودم که چگونه به او این پیشنهاد را بدهم ولی دیدم واقعا کسی را در خوزستان نداریم. حتی در مقطعی به این نتیجه رسیده بودیم که دیگر هیات قایقرانی خوزستان نداشته باشیم اما می‌دانستم با این کار مورد انتقاد مسوولانی از جمله وزیر قرار خواهم گرفت.
رییس فدراسیون قایقرانی با بیان این‌که مشکل بزرگ خانواده قایقرانی این است که گاهی اوقات برخی پیشکسوتان و مسوولان مزاحم این رشته هستند، گفت: زمانی‌که عصاره مجددا کار را بر عهده گرفت از او خواهش کردم که پیشکسوتان حفظ شوند، البته به شرطی که به ساختار لطمه وارد نشود.
وی عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا، 14 استان موفق به کسب مدال شدند و آیا به نظر شما حیف نیست که اسم قایقرانی خوزستان جزو این استان‌ها نبود؟ زنجان و همدان ورزشکار المپیکی دارند و حیف است که از خوزستان کسی را در این جمع نداشته باشیم و فقط شانس آوردیم که خانم قلمبر را به عنوان داور داریم.
امینی بیان کرد: 29 هیات قایقرانی در سراسر کشور داریم که زنجان و همدان دارای ورزشکار المپیکی هستند و من نمی‌توانم به این استان‌ها بگویم به شما قایق نمی‌دهم زیرا می‌خواهم این قایق‌ها را به استان خوزستان بدهم ولی حاضرم تا آن‌جا که در توان دارم به این استان کمک کنم. از اعضای مجمع نیز می‌خواهم که به هیات کمک کنند تا قایقرانی خوزستان به روزهای خوب خود بازگردد.
وی با بیان این‌که به یاد دارم در گذشته خوزستان حرف اول را در کاناپلو می‌زد، ادامه داد: هر کاری در توانم باشد برای این استان می‌کنم و باید نگاه ویژه‌تری به قایقرانی خوزستان داشته باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد