سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ردپای مواد مخدر در پرونده‌های طلاق مشهود است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: مصرف مواد مخدر موجب فروپاشی خانواده‌های زیادی در کشور شده است به‌طوری‌که در پرونده‌های طلاق و اختلافات خانوادگی، ردپای مواد مخدر را می‌توان دید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عبدالحمید امانت بهبهانی در کارگاه آموزشی ناامن سازی محیط‌های تولید و توزیع مواد مخدر با استفاده از ظرفیت بسیج که طی دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور یک‌صد نفر از نیروهای بسیج استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج استان خوزستان یکی از سازمان‌هایی است که همواره برای امنیت و آرامش تلاش کرده است و با کمک نیروهای بسیج باندهای بزرگ مواد مخدر متلاشی و سرکردگان این باندها به دار مجازات آویخته شده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) خدمات ارزنده خود را درراه حفظ نظم و قانون به کار می‌گیرند و تلاش اعضای بسیج به‌عنوان نیروی انقلابی داوطلب، همواره قابل‌مشاهده است.

 امانت بهبهانی گفت: بسیج مظلوم‌ترین و زحمتکش‌ترین قشر کشور است که هر جا درصحنه حضورداشته است، موجب تقویت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری شده است.

وی تصریح کرد: معاونت پیشگیری دستگاه قضایی به کمک همه سازمان‌های دولتی و خصوصی نیاز دارد و قطعاً با همکاری و همراهی نیروهای بسیج می‌توان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد