سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرار استقلال از پرتگاه/ ویسی در ساحل آرامش

تیم فوتبال استقلال خوزستان با غلبه بر میزبان خود تا حدود زیادی خطر سقوط را از خود دور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان موفق شد در مشهد میزبان قعرنشین خود سیاه‌جامگان را از مقابل بردارد.

شاگردان عبدالله ویسی با تک گل قاسم دهنوی بازیکن حریف در دقیقه 75 که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد موفق شدند از سد میزبان این دیدار عبور کنند.

قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر بود و آقایان ایوب غلام‌زاده و حمید سبحانی وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند،  بنیادی فر تنها یکبار در این دیدار دست به جیب شد که طی آن، یونس دلفی را از تیم استقلال با کارت زرد خود جریمه کرد.

استقلال خوزستان با کسب این پیروزی 26 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده بندی  صعود کرد، در صورتی که امروز سپیدرود در رشت نتواند از سد پارس جنوبی عبور کند، جایگاه استقلال در این رده تثبیت خواهد شد و در غیر اینصورت هم امتیاز با این تیم و به دلیل تفاضل گل بهتر، شاگردان ویسی همچنان در رده سیزدهم جدول باقی خواهند ماند.

فردا نیز آخرین مصاف نمایندگان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد که طی آن، فولاد در ورزشگاه غدیر به مصاف پدیده مشهد می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، جمعه هفدهم فروردین‌ماه در اهواز میزبان گسترش فولاد خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد