سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تعطیلی سه طبقه از هتل نادری اهواز

رییس اتحادیه هتلداران خوزستان از تعطیلی سه طبقه از مجموعه هتل نادری اهواز خبر داد.

عبدالحمید حرمتی در خصوص تعطیلی این سه طبقه از هتل نادری به ایسنا ـ منطقه خوزستان، گفت: مدیریت هتل نادری اهواز با ارسال نامه‌ای به اتحادیه هتلداران خوزستان رسما تعطیلی سه طبقه از مجموعه این هتل را اعلام کرده است.

وی با اشاره به متن نامه ارسالی از سوی هتل نادری اظهار کرد: مدیریت این هتل با توجه به شرایط بد اقتصادی و شرایط بد جوی و وجود ریز گردها در سال جاری، نبود مسافر و همچنین مشکلاتی چون پرداخت حقوق پرسنل، مالیات‌های سنگین و بسیاری مشکلات دیگر تصمیم به تعطیلی سه طبقه از هتل خود گرفته است.

رییس اتحادیه هتلداران خوزستان همچنین در خصوص مراکز و خانه‌های غیرمجاز مسافر در سطح اهواز خاطرنشان کرد: تعداد 40 مهمانسرای دولتی توسط اداره اماکن نیروی انتظامی شناسایی شده که از این تعداد نام و محل 23 مهمانسرا به ما اعلام شده است.


حرمتی با بیان این که در آینده نزدیک هتل‌های خوزستان یکی پس از دیگری تعطیل خواهند شد گوش‌زد کرد: با تعطیلی هتل‌ها در سطح استان نیروی کار و پرسنل آنها نیز بی‌کار خواهند شد و بی‌شک در پی آن دولت باید هزینه زیادی را برای اشتغال دوباره آنان بپردازد. برای مثال با تعطیل شدن هتل نادری اهواز متاسفانه حدود 80 تا 90 تن از پرسنل این هتل اخراج خواهند شد.

او با اشاره به ریشه عمیق مشکلات جامعه هتلداران خوزستان گفت: ایجاد خانه‌های فساد تحت عنوان «خانه مسافر» هتل‌های خوزستان را با رقبای غیرمتعارف روبه‌رو ساخته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد