سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ایران تلاش می‌کند در نقاط مختلف خاورمیانه موشک پیشرفته مستقر کند

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در ادامه سیاست اعمال فشار بر ایران، مدعی شد که تهران برای استقرار موشک‌های پیشرفته در نقاطی در منطقه مثل یمن و لبنان تلاش می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ادریان رانکین گالووی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گفت‌وگو با یک شبکه اماراتی، گفت که نیروهای آمریکایی اقدامات جدی مناسبی برای مقابله با تهدیدهای ایران اتخاذ کرده تا از نیروهای آمریکا در منطقه حمایت کند. 

سخنگوی پنتاگون امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه «العین» امارات گفت که وزارت دفاع آمریکا مطمئن شده که ایران دارد برای استقرار موشک‌های پیشرفته در خاورمیانه بخصوص در یمن و لبنان کار می‌کند. 

به گفته این مقام آمریکایی، «اقداماتی عینی رخ داده است» که او به دلایل اطلاعاتی (و امنیتی) نمی‌تواند آن را فاش کند. او تأکید کرد که آمریکا با متحدانش تلاش می‌کنند تا «فعالیت‌های مخرب ایران و بی‌ثبات‌کننده منطقه» را تغییر دهند. 

 آدریان رانکین گالووی با اشاره به قطعنامه شماره 2231 گفت، اینکه ایران برای استقرار موشک‌های پیشرفته در نقاط مختلف منطقه تلاش می‌کند، در این قطعنامه هم ذکر شده است. 

بعد از امضای توافق هسته‌ای میان ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت به‌علاوه آلمان، تلاش آمریکا و متحدان منطقه‌ای و غربی آن برای تحت فشار گذاشتن ایران به بهانه توان دفاعی موشکی ایران افزایش یافته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد