سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نشست اعضای جمنایی شورای شهر اهواز با نخبگان برگزار شد

شب گذشته نشست 8 عضو جمنایی شورای شهر اهواز با جمعی از نخبگان تحت عنوان «عدالت در عمران شهری» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شب گذشته نشستی با عنوان «عدالت در عمران شهری» با حضور 8 عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی راه‌یافته به شورای شهر اهواز با جمعی از نخبگان در مسجد جوادالائمه (ع) اهواز برگزار شد.

در این نشست که باهدف طرح مطالبات مردمی برگزار شد، نمایندگان شورای شهر اهواز که عضو جبهه مردمی بوده‌اند به‌ردیف پشت میزی رو به مردم نشسته و به مطالبات، درخواست‌ها و سؤالات مردم پاسخ دادند و بنا است این مطالبات در برنامه‌های شهرداری برای سال 97 ترتیب اثر داده شوند.

ازجمله نمایندگان حاضر در این جلسه می‌توان به جعفر فلسفی، عبدالزهرا سنواتی، حسین حیدری، سید محسن موسوی، محمدرضا ایزدی، اسکندر لطفعلی زاده، جاسم موسی پور و سیدناصر موسوی اشاره کرد که هرکدام بنا به شاخه و موضوع کاری خود در شورا، به سؤالات مردم پاسخ دادند.

در ادامه این جلسه از مردم خواسته شد تا موارد تخصصی که جهت بررسی و پاسخگویی از سوی نمایندگان شورا مدنظر دارند روی کاغذ مرقوم کنند تا این درخواست‌ها در کارگروه‌های تخصصی بررسی شوند.

گفتنی‌ است در این جلسه مقرر شد، این‌چنین نشست‌هایی ادامه داشته باشد و اطلاع‌رسانی گسترده‌تری نیز جهت نشست‌های بعدی انجام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد