سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقلال خوزستان - فولاد؛ بِبَر تا رستگار شوی

از هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال خوزستان و فولاد از ساعت 15 فردا(جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وسه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 15 فردا(جمعه) و در ورزشگاه غدیر اهواز دو تیم اهوازی فولاد و استقلال خوزستان، در دربی اهواز به مصاف هم می‌روند.

در سراسر دنیا، دربی‌ها همواره از حساسیت‌های بیشتری نسبت به بازی‌های عادی برخوردارند اما تقابل آبی‌های صنعتی خوزستان با فولادمردان اهواز در این مقطع فصل و با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی، حساسیت این بازی را به اوج می‌رساند.

در یک سوی میدان سید سیروس پورموسوی قرار دارد که تیمش در هفته‌های اخیر مدام بین رده دوم و سوم جابجا شده و تمام تمرکز خود و تیمش را بر روی کسب سهمیه گذاشته است. فولادی‌ها که با فاصله گرفتن پرسپولیس، حالا بیشتر ذوب‌آهن اوج گرفته را رقیب اصلی خود می‌بینند، سعی می‌کنند با پیروزی در این دیدار هم به ذوب‌آهن اجازه فاصله گرفتن ندهند و هم خود را از سایپا، پارس جنوبی و استقلال تهران که در تعقیب فولاد هستند، جدا کنند.

اما در آن‌سوی میدان عبدالله ویسی قرار دارد که مدتی است از آن اقتدار گواردیولایی‌اش خبری نیست و تیمش این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. استقلال خوزستان که در نیم‌فصل خریدهای نسبتا پر سروصدایی را انجام داد، نه تنها نتوانسته انتظارات را برآورده کند، بلکه در جدول به رده پانزهم رسیده و شاید بتوان گفت بدترین شرایط دو سه سال اخیرش را تجربه می‌کند.

ویسی و شاگردانش امیدوارند با پیروزی در این دیدار و لغزش سپیدرود، نفت تهران و سپاهان خود را از انتهای جدول جدا کنند تا مبادا کابوس سقوط روی سر این تیم سایه اندازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد