سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معرفی برترین‌های اسبدوانی کشور در اهواز

برترین‌های هفته اول مسابقات اسبدوانی کشور در اهواز معرفی شدند.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، هفته اول این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در هشت کورس به میزبانی اهواز برگزار شد.


در کورس اول این مسابقات، منصور دانیالی با اسب "نامدار دانیال" از شوش، مزرعه شاپورخاص با اسب "ناب‌شاپورخواست" از گتوند و سعید عربی با اسب "نگاتیو" از گچساران عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در کورس دوم نیز حسین خادم‌علی با اسب "ویکتور بهروزی" از دزفول، مکی بدران با اسب "ورده بدران" از رامشیر و سیدضیا وکیل‌السادات با اسب "وسمه میریزد" از یزد به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در کورس سوم نیز محمد فتحعلی‌زاده با اسب "وزیر صدرا" از کارون، امید آجرمال با اسب "وندرسال" از شوشتر، و رامبد ایزدی با اسب "وال زمانی" از روانسر به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس چهارم ملاعزیز هلاکوپور با اسب "وارث هلاکو" از شوش، اصغر ترابی با اسب وال ترابی از اصفهان، و مهدی بشارتی با اسب مراد بشارتی از شوش، مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کورس پنجم نیز سیدنورالدین موسوی با اسب "وال لرستان" از لرستان، عهلی جنابی با اسب "مختر مطلق" از شوشتر و میراحمد راشدی با اسب "ماردمیر" از امیدیه در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کورس ششم جمال آلبوغبیش با اسب "مرسدس آل‌شویرد" و رحمت آلبوغبیش با اسب "نوروز آل‌شویرد" هر دو از شادگان و احسان مرادی‌نژاد با اسب "لهیب‌النور" از خرمشهر، مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کورس هفتم نیز حسین راستگویان با اسب "تعولیا" از یزد، مسعود محمدپور با اسب "نابودگر مسعود" از شوش و روح‌الله زارع با اسب "متین‌خان" از یزد، عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کورس هشتم نیز علیرضا خلعتی با اسب "نیتروژن عرب" از آبادان، سعید نوروزی با اسب "نامبروان" از شوش، و افشین مسیح‌پور با اسب "میداس" از اهواز در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد