سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بررسی مشکل عده ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

رییس بازرسی کار خوزستان از بررسی مشکل عده ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور عده ای از بازرسان کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان،رییس بازرسی کار خوزستان از بررسی مشکل عده ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور عده ای از بازرسان کار خبر داد.
"احمد سلامات" گفت: با توجه به تاکید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، مبنی بر حضور مستمر بازرسان کار در واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی، از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازرسی شد.
او افزود: در اجرای نظام نامه ایمنی در صنایع نفتی با حضور عده ای از بازرسان کار از بزرگ ترین شرکت نفتی جنوب کشور بازدید شد. 
رییس بازرسی کار خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسوولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواستار حل پاره ای از مشکل های عده ای از پیمانکاران از جمله پیمانکاران فعال در بخش حراست شرکت شد.
سلامات گفت: مسوولان ارشد ایمنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ابهامات و پرسش های خود را در زمینه های مختلف ارایه کردند که پاسخ لازم از سوی بازرسان کار ارایه شد.
این گزارش حاکی است: در ابتدای جلسه مدیر HSE شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به تشریح کارهای انجام شده در یک سال اخیر پرداخت و از حضور فعال و پیگیری مستمر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در ارتقای سطح ایمنی در شرکت و پیگیری صدور صلاحیت ایمنی برای پیمانکاران و مسوولان ایمنی قدردانی کرد.
صفی خانی آمادگی مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را برای هرگونه همکاری در این باره اعلام کرد.
در پایان بر ادامه روند همکاری مستمر برای ایمن سازی محیط کار کارگران تاکید شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد