سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فولاد - صنعت نفت آبادان؛ نبردی برای آسیایی شدن

فولاد خوزستان و نفت آبادان در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو به 3 امتیاز این بازی برای آسیایی شدن نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

فولادی‌ها هرچند با دو بازی کمتر در جایگاه دوم جدول حضور دارند اما برای افزایش فاصله امتیازات خود با تیم‌های رقیب نیازمند کسب 3 امتیاز هستند تا در هفته‌های آینده کار ساده تری برای آسیایی شدن داشته باشند.

فولاد خوزستان در این فصل 9 برد، 9 تساوی و 2 شکست کسب کرده و آخرین شکست قرمزپوشان اهوازی در هفته پنجم برابر پیکان تهران بود.

صنعت نفت آبادان که برای آسیایی شدن چشم به رقابت‌های جام حذفی دوخته بود، در هفته گذشته برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا فقط 9 هفته برای کسب سهمیه وقت داشته باشد.

رقابت برای آسیایی شدن دو تیم این روزها بالا گرفته و از این رو شرایط بازی را بیش از پیش سخت‌تر کرده است. فولاد خوزستان برای کسب دهمین برد فصل خود چشم به این بازی خانگی دوخته و با جشن گرفتن این پیروزی می‌خواهد به استقبال بازی شهرآورد اهواز برود.

صنعت نفت آبادان که این فصل فراز و نشیب زیادی داشته 8 برد، 9 شکست و 4 تساوی کسب کرده و با 3 امتیاز این بازی می‌تواند تا رده ششم جدول بالا بیاید.

فولاد خوزستان با 23 گل زده ششمین خط حمله قدرمتند لیگ برتر محسوب می‌شود، جایگاهی که نفت با 24 گل زده بالاتر از آنها قرار دارد اما تفاوت دو تیم در خط دفاعی و درون دروازه است که نفتی‌ها تاکنون 25 بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند و هفتمین تیم ضعیف دفاعی لیگ هفدهم هستند اما فولاد با 16 گل خورده سومین تیم قدرتمند دفاعی است.

سید سیروس پورموسوی می‎گوید: امیدواریم از نظر اخلاقی و فوتبالی یک بار دیگر فوتبال خوزستان را به رخ همه بکشیم و با حضور هواداران و در یک بازی جذاب 3 امتیاز را بگیریم.

وی با بیان اینکه نفت و فولاد جزو برندهای فوتبال خوزستان هستند، عنوان می‌کند: امیدواریم که بتوانیم در یک بازی جذاب حریف را شکست دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره شرایط نفت آبادان و حواشی بازی رفت می‌افزاید: اتفاقات روی سکوها بود و خوشبختانه با هدایت مسئولان ختم به خیر شد. نفت آبادان از مسابقات حذفی کنار رفته و همه تمرکزش را روی لیگ گذاشته است.

وی با بیان اینکه قطعا تمرکز نفت روی این بازی است، بیان می‌کند: نقاط ضعف و قوت نفت در بازی‌های اخیر و به ویژه در بازی با استقلال بررسی شده و ما با تمام قوت در برابر حریف آبادانی حاضر شویم.

پورموسوی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا فولاد پس از گلزنی در برابر حریفان عقب نشینی می‌کند، عنوان می‌کند: ما از نظر تاکتیکی کار می‌کنیم و باید بچه‌ها باورشان بیشتر شود و بتوانیم با قدرت حاضر بشویم و گل‌های بیشتری بزنیم چرا که نباید ما در ادامه شکست بخوریم و طبیعت فوتبال گل زدن و گل خوردن است و ما سعی می‌کنیم با تمرکز بیشتر حاضر بشویم.

وی می‌افزاید: 10 هفته دیگر باقی مانده و ما امیدواریم در بازی‌های آینده برابر حریفان پیروز ویم و به رقابت‌های آسیا راه پیدا کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد