سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

لغو 49 پرواز فرودگاه اهواز طی روزهای برفی تهران/ازسرگیری پروازها از امروز

پرواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی در تهران، 49 پرواز از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد از شنبه شب تا به امروز باطل شده است.

محمد رضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از شنبه شب (7بهمن ماه) شرایط جوی در فرودگاه مهرآباد نامساعد و شاهد بارش شدید برف در تهران بودیم. این مساله باعث شد تا بسیاری از پروازها باطل شود.

وی افزود: در این زمینه بر اساس نامه‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی به مدیریت ترمینال فرودگاه اهواز ارائه داده‌اند، 49 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه مهرآباد از شنبه شب تا به امروز باطل شده است.

رضایی عنوان کرد: با توجه به گزارش فرودگاه مهرآباد، در حال حاضر این فرودگاه آماده پذیرش پروازهای ورودی است و بر این اساس پروازهای خروجی و ورودی به فرودگاه اهواز نیز از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ساها اولین پروازی است که پس از اعلام فرودگاه مهرآباد فرودگاه اهواز را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پرواز شماره 161شرکت هواپیمایی ساها در حال حاضر در حال توزیع کارت پرواز به مسافران است تا پس از آن این پرواز به مقصد تهران انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد