سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

2 امتیاز از هر بازی برای صعود فولاد به جام باشگاه‌های آسیا

فولاد خوزستان برای کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا به 2 امتیاز از هر بازی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 9 هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌مانده و فولاد به دنبال کسب سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیا است.

فولاد تا به اینجای فصل با یک بازی کمتر و 36 امتیاز در جایگاه دوم حضور دارد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران نیز با 35 و 34 امتیاز در تعقیب فولادمردان اهوازی هستند.

هرچند پارس جنوبی جم با 33 و استقلال تهران با 32 امتیاز در تعقیب بالانشینان هستند اما در مقایسه‌ عملکرد فولاد با ذوب آهن و سایپا، امید آسیایی شدن برای فولادی‌ها زیاد است.

شاگردان پورموسوی در 9 بازی انتهای نیم فصل موفق به کسب 4 پیروزی و 5 تساوی شدند که در صورت تکرار این امتیازات 53 امتیازی می‌شوند.

ذوب اهن اصفهان تیم احیا شده در نیم فصل دوم، در 9 بازی پایانی خود در نیم فصل نخست 10 امتیاز و سایپا نیز 13 امتیاز کسب کردند.

فولاد خوزستان همچنین یک بازی عقب افتاده هم با پیکان دارد که البته در هفته پنجم از حریف تهرانی خود شکست خورد.

نکته جالب اینکه فولاد – سایپا و ذوب آهن در 9 بازی باقی‌مانده باید به مصاف هم بروند و این بازی هم فرصتی برای فاصله گرفتن از رقیبان محسوب می‌شود.

بازی‌های باقی‌مانده:

فولاد خوزستان: صنعت نفت – استقلال خوزستان – استقلال تهران – سایپا – پدیده- پارس جنوبی جم – ذوب آهن – سپیدرود – تراکتورسازی تبریز - پیکان

ذوب آهن اصفهان: استقلال تهران – سایپا – پدیده – پارس جنوبی جم – تراکتورسازی- سپیدرود – فولاد خوزستان- پرسپولیس – نفت تهران

سایپا تهران: پارس جنوبی جم – ذوب آهن اصفهان- سپیدرود – فولاد – پرسپولیس – نفت تهران – سیاه جامگان – گسترش فولاد - پیکان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد