سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

میزان بدهی‌های شهرداری دزفول 6 برابر درآمد سالیانه است

شهردار دزفول بابیان اینکه درآمد سالیانه شهرداری دزفول بالغ‌بر 60 میلیارد تومان است، گفت: بدهی‌های شهرداری در حال حاضر 6 برابر درآمد سالیانه آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمدعلی دوایی فر شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مالی شهرداری دزفول به‌قدری نامناسب است که در پرداخت حقوق پرسنل خود نیز دچار مشکل است.

وی بابیان اینکه درآمد سالیانه شهرداری دزفول بالغ‌بر 60 میلیارد تومان است، افزود: بدهی‌های شهرداری در حال حاضر 6 برابر درآمد سالیانه آن است. ضمن اینکه بدهی پنهان بسیار متعددی نیز وجود دارد که حین کار مشخص می‌شوند.

شهردار دزفول با تأکید بر ضرورت نیازسنجی شهروندان و سپس اجرای طرح‌های مطابق با نیازها، گفت: بهترین هزینه کرد زمانی است که مردم در سریع‌ترین زمان ممکن از خروجی آن بهره ببرند.

وی بابیان اینکه در اجرای طرح‌های توسعه، عدالت محوری و نگاه متوازن به تمام مناطق را در اولویت قرار خواهیم داد، افزود: به‌طورکلی در دزفول منطقه کاملاً برخوردار نداریم و از سویی بودجه آن‌چنانی هم وجود ندارد که سطح مناطق محروم را به مناطق نیمه برخوردار برسانیم اما اگر نماینده شهرستان در مجلس در این زمینه با ما همکاری کند می‌توانیم از محل اعتبارات ملی بسیاری از این محرومیت‌ها را برطرف کنیم.

دوایی فر عنوان کرد: اگر قرار است پیشرفت داشته باشیم باید درزمینهٔ توزیع اعتبارات و طرح‌ها در تمام مناطق شهر عدالت را رعایت کنیم و در تمام بخش‌ها شیب یکنواختی داشته باشیم.

وی در خصوص حقوق عقب‌مانده کارگران شهرداری که یکی از معضلات دوره شهردار قبل بوده، گفت: طبیعتاً وقتی به پیمانکاری پول داده نمی‌شود آن‌ها نیز پولی برای پرداخت به کارگر ندارند و عمدتاً هجمه‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود ناعادلانه است و مشکل از جانب شهرداری است. کارگران سرمایه اولیه ندارند و اگر حقوق دریافت نکنند با مشکلات ریزودرشت فراوانی در زندگی مواجه می‌شوند.

شهردار دزفول عنوان کرد: پرداخت حقوق کارگران در اولویت ما قرارگرفته است و به مدیران مناطق نیز تأکید و توصیه کرده‌ایم که ازاین‌پس تا زمانی که ماهانه حقوق کارگران را پرداخت نکرده‌اند حقوق خود را دریافت نکنند که امیدواریم به این طرح پایبند باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد