سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گام بلند خوزستانی‌ها برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

نمایندگان خوزستان در لیگ برتر بسکتبال تنها یک گام تا صعود به نیمه‌نهایی فاصله دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دو نماینده خوزستان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور در روز دوم مرحله یک‌چهارم نهایی بر حریفان خود چیره شدند و دومین پیروزی خود را به دست آوردند تا راه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها هموار شود.

بر همین اساس، تیم پالایش نفت آبادان که در بازی نخست مقابل نیروی زمینی روز گذشته با نتیجه 85 بر 73 پیروز شده بود، در دومین دیدار نیز امروز موفق شد شاگردان محمدرضا اسلامی را با نتیجه 78 بر 60 از مقابل بردارد.

نفتی‌ها که در این دیدار نیمه اول را با نمایش ضعیفی آغاز کردند، در نیمه دوم موفق شدند ضمن جبران امتیازات ازدست‌رفته با 18 امتیاز اختلاف بر میهمان خود چیره شوند.

در دیگر دیدار امروز نمایندگان خوزستان، پتروشیمی بندر امام در ماهشهر دومین پیروزی خود را مقابل شهرداری گرگان جشن گرفت تا برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی به یک پیروزی برابر نماینده گرگان نیاز داشته باشد.

شاگردان شاهین طبع درحالی‌که بازی نخست را با نتیجه 89 بر 73 را به سود خود به پایان برده بودند، امروز در دومین دیدار نماینده گرگان را با نتیجه 83 بر 57 از مقابل برداشتند.

بندر امامی‌ها برای رسیدن به نیمه‌نهایی باید در گرگان به یک پیروزی مقابل میزبان خود دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازی سوم و چهارم مرحله یک‌چهارم نهایی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد که درصورتی‌که نمایندگان خوزستان در بازی سوم به پیروزی دست پیدا کنند نیازی به برگزاری دیدار چهارم نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد