سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وزیر ورزش: در سفر به خوزستان تلاش و تعامل را دیدم

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه امروز از صبح با سفر به شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند وهمچنین اندیمشک هر چه دیدیم، تلاش، کوشش، هماهنگی و تعامل بود.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، مسعود سلطانی‌فر در جشن بزرگ ورزشکاران و جوانان شهرستان اندیمشک که امشب برگزار شد، اظهار کرد: به مردم خوزستان به خاطر کارنامه بسیار قابل قبول و امیدوار کننده خوزستان و حضور آن در تمام صحنه‌های دفاع از حریم کشور و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز از صبح با سفر به شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و همچنین اندیمشک، خوشبختانه هر چه دیدیم، تلاش، کوشش، هماهنگی و تعامل بود. همچنین همه کارها در جهت توسعه ورزش استان خوزستان و همچنین رفاه و رضایت مردم بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: چه پروژه‌هایی که افتتاح شدند، چه پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شدند و چه پروژه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفتند، واقعا خستگی را از تن ما بیرون آورد و مثل همیشه که به استان خوزستان می‌آیم و احساس بسیار خوبی دارم و دچار شعف و شادمانی می‌شوم، این بار نیز شور و شعف مردم خوزستان، به ما انرژی مضاعف و ویژه‌ای داد، چرا که هر چه که دیدیم، تلاش برای ساختن و توسعه و همچنین رشد و اعتلای استان و کسب رضایت مردم و حل شدن مشکلات آن ها بود.

وی خاطر نشان کرد: ما هم بنا داریم در کنار مسوولان خوزستان و مردم ایثارگر خوزستان، قدم‌هایی را برداریم و کمک کنیم تا حرکت توسعه استان بتواند مسیر خود را برای رسیدن به اهدافش با سرعت بیشتری دنبال کند. ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بیشتری در این استان باشیم.

سلطانی فر بیان کرد: دکتر روحانی تاکیدش همواره این است که مردم ما در کنار نیازمندی‌های مختلفی از جمله اشتغال، تأمین معیشت و همچنین حل شدن مشکلات مختلف مادی‌شان، نیاز به نشاط و امید دارند که ورزش یکی از عرصه‌هایی است که خیلی خوب و ارزان می‌تواند این شور و نشاط را ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: قهرمانان مختلف وقتی در رویدادهای بین‌المللی حاضر می‌شوند و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی می‌شوند، باعث ارتقاء غرور و وحدت ملی بین مردم می‌شوند. ما در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب خوشبختانه ده‌ها و صدها بار شاهد این شور، شعف و نشاط در سایه حرکت‌های ورزشی بوده‌ایم.

سلطانی‌فر افزود: کشور در مسیر توسعه، عزت و آبادانی قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب نیز با قوت و قدرت و تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی، نسخه حل مشکلات را تبیین کرده‌اند. دولت نیز با تمام انرژی و تمام توان در صدد حل مشکلات مادی و معنوی مردم است و کمک می کند تا مردم جهت تامین معیشت و مشکلات روزمره‌شان بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.

وی افزود: آینده بسیار خوبی در انتظار این کشور و تمام مردم از جمله مردم خوب استان خوزستان است. همچنین اکنون که در اندیمشک هستیم، اتفاقی که در تمام عرصه‌های آن به ویژه بخش ورزشی می افتد، نشاندهنده یک خیزش بزرگ و عزم و اراده بزرگ بین مسوولان شهرستان، نماینده، فرماندار و امام جمعه و حمایت مردم اندیمشک است.

وزیر ورزش گفت: همچنین اخباری که در خصوص سایر امور زیربنایی استان شنیدم، تمام آن امیدوارکننده و روشن بوده و حرکت‌هایی است که می‌تواند باعث عزت مردم ایران شود. از شما مردم انرژی و قوت می‌گیریم و تلاش‌مان بر این است که هر روز بتوانیم گره بیشتری از مشکلات این مردم را باز کنیم و این را به عنوان بزرگترین رسالت خودمان در دولت می‌بینیم.

وی افزود: به امید روزی که بتوانیم در راستای حل مشکلات مردم به ویژه اشتغال با برنامه‌ریزی‌هایی که از ابتدای سال 97 انجام می دهیم، طرح‌های ضربتی ایجاد اشتغال را اجرا کنیم و در طول سال‌های باقی مانده از دولت دوازدهم، آلام مردم را در این جهت کم کنیم و شرایطی به وجود آوریم که ان‌شاءالله مشکلات جوانان حل شود. به امید روزهای بهتر، اتحاد و وحدت بیشتر. همچنین به امید روزی که بتوانیم در عرصه ورزش افتخارآفرینی‌های بیشتری را داشته باشیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد