سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مشکلات اقتصادی حقیقتی است که همه از آن ناراحتیم

رئیس شورای شهر اهواز گفت: نوع بعضی رفتارهای اغتشاش‌گران عجیب و غیرعادی بود، به نظر می‌رسد بعضی اغتشاش‌گران آموزش‌دیده بودند و عده‌ای نیز نا آگاهانه و به بهانه مشکلات اقتصادی با آنها همراهی کردند

جعفر فلسفی عصر امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، مشکلات اقتصادی را مصداق عبارت «کلمه حق یراد بها باطل» دانست و اظهار کرد: مشکلات اقتصادی حقیقتی است که همه ما از آن ناراحتیم و خواهان برطرف شدن آن هستیم و قطعاً راه‌حل برطرف شدن آن اقتصاد مقاومتی، مشارکت مردم درصحنه، تقویت تولید ملی، اشتغال‌زایی و سپردن امور به افراد متعهد است.

وی بیان کرد: یکی از راه‌کارهای دولت این ود که اگر ما در برخی مقوله‌ها همچون انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم، زمینه برای برطرف شدن برخی موانع توسعه اقتصادی‌ مهیا می‌شود و فشارهای سنگین پایان می‌یابد‌ اما این در عمل اتفاق نیفتاد.

رئیس شورای شهر اهواز افزود: از یک طرف با دل بستن به برجام و از طرفی با عدم تحقق انتظارات از برجام مواجه بودیم و مسئولین با غفلت‌های بزرگی به‌جای اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی، به گشایش های برجام دل بستند که البته محقق نشد و دشمن با افزایش فشارها از پیامدهای این مسئله توانست بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه به مردم آدرس‌‌های غلطی داده شده، گفت: امیدواریم این باور غلط که منشأ این مشکلات شده تغییر کند و در مسیر صحیح خود قرار گیرد و همچنین امیدواریم رویکرد مسئولین دولتی تغییر کند. اطمینان دارم نظام جمهوری اسلامی با توجه به ظرفیت و اقتدار خود مسئولین را به قرار گرفتن در مسیر درست سوق می‌دهد تا بهانه‌ای برای سوء استفاده از دشمن فراهم نشود.

وی با بیان اینکه نوع بعضی رفتارهای اغتشاش‌گران عجیب و غیرعادی بود، گفت: در سال‌های اخیر دشمن دست روی دست نگذاشته و اقدام به یارگیری کرده است. به نظر می‌رسد بعضی اغتشاش‌گران آموزش‌دیده بودند و عده‌ای نیز نا آگاهانه و به بهانه مشکلات اقتصادی با آنها همراهی کردند که دشمن نیز به‌دنبال همین بود.

فلسفی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جریان مقاومت با پرچم‌داری ایران اسلامی در نابودی داعش، گفت: این پیروزی بزرگ‌ قطعا باعث زخمی شدن استکبار جهانی شد و باید انتظار طراحی سناریوهای جدید از سوی دشمن را می‌کشیدیم.

وی به فضای مجازی به عنوان یکی از ضعف‌های درونی کشور اشاره کرد و گفت: چند سال است در فضای مجازی به صورت رها اعتقادات ملت را هدف گیری کرده‌اند. موفقیت‌های ما ریشه در اعتقادات دینی و ملی مردم دارد و اگر کسی به این اعتقادات خدشه‌ای وارد کند تبعاتی برای کشور به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر اهواز افزود: دشمن انواع شیوه‌ها و ترفند‌ها را برای تاثیرگذاری بر تفکرات و اخلاقیات مردم به کار‌برد و برای این مسئله که حد و‌مرز یا سن و سال مشخصی نداشت چاره اندیشی صورت نگرفت. برخی‌ها نیز آگاهانه یا نا آگاهانه در مسیر تشدید و تقویت آن حرکت می‌کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد