سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

روز سخت نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال

رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه‌ای چند روزه و تعطیلات نیم فصل، در حالی از سر گرفته شده که نمایندگان خوزستان کار سختی در هفتهٔ شانزدهم برابر رقبا دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از روز گذشته آغاز شد.

رقابت‌های لیگ برتر پس از وقفه‌ای چند روزه و تعطیلات نیم فصل، در حالی از سر گرفته شده که نمایندگان خوزستان کار سختی در هفتهٔ شانزدهم برابر رقبا دارند.

فولاد - پرسپولیس/ نبرد صدرنشینان

در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم، فولاد مردان خوزستان، از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه غدیر میزبان پرسپولیس هستند. فولاد 27 امتیازی که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول اوج گرفته بود و خود را تا رده سوم بالا کشیده، امیدوار است با شکست پرسپولیس صدرنشین از طرفی به روند خوب خود ادامه دهد و از طرف دیگر فاصلهٔ 9 امتیازی خود با صدر را به 6 امتیاز کاهش دهد.

آن‌سوی میدان اما شاگردان برانکو که هفتهٔ گذشته از جام حذفی حذف شده بودند، قطعاً تمام تمرکز خود را معطوف بازی‌های لیگ می‌کنند تا با قدرت بیشتری صدرنشینی خود را حفظ کنند. پرسپولیس که از نقل و انتقالات نیم فصل محروم بوده و تغییری در ترکیب خود ندارد اما فولادی‌ها کارت بازی بیت سعید را گرفته‌اند و امیدوارند بتوانند از وی بهره ببرند. شاید بتوان از ایمان مبعلی، رحیم زهیوی، علی علیپور و محسن مسلمان به‌عنوان بازیکنان کلیدی این بازی نام برد.

استقلال تهران- صنعت نفت آبادان/ آرامش بعد از طوفان

در دیگر بازی حساس این هفته، طلایی پوشان آبادان از ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال هستند. شاید تعبیر آرامش بعد از طوفان در شرایط کنونی برای هر دو تیم بهترین تعبیر باشد. به این دلیل که نفتی‌ها به‌تازگی و با بازگشت کمالوند بحران مدیریتی را پشت سر گذاشته‌اند و استقلال هم پس از آمدن شفر از بحران عدم نتیجه‌گیری کاملاً فرار کرده است.

به‌هرحال این بازی بسیار حساس خواهد بود زیرا علاوه بر لیگ که هر دوتیم روند صحیحی را آغاز کرده و در هفته‌های اخیر لیگ سیر صعودی داشته‌اند، در جام حذفی هم به نیم نهایی صعود کرده و از روحیه مناسبی برخوردارند که این‌ها به زیباتر شدن بازی کمک می‌کنند. استقلال و نفت در حالی به مصاف هم می‌روند که احتمالاً هفته آینده نیز باید در قالب نیمه‌نهایی جام حذفی در آبادان به مصاف هم بروند.

اما نفتی‌ها در این بازی امیدوارند از دروازه‌بان جدیدشان سوشا مکانی که به لیگ برتر برگشته و سعید لطفی مدافع جدید خود بهره ببرند و از سوی دیگر استقلال بهنام برزای و محسن کریمی را به لیست خود اضافه کرده که می‌توانند توان هجومی این تیم را بالا ببرند.

تراکتورسازی- استقلال خوزستان/ بازی تکراری

یادگار امام تبریز فردا از ساعت 14:30 میزبان تقابل دو تیمی خواهد بود که همین چهار روز پیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در اهواز به مصاف هم رفته بودند که استقلال خوزستان در ضربات پنالتی موفق به شکست تراکتورسازان شده بودند. تیم تراکتورسازی که با پشت سر گذاشتن محرومیت نقل و انتقالاتی، با جذب 8 بازیکن جدید تیم خود را تقویت کرده، به دنبال بهبود وضعیت خود در جدول و همچنین جبران شکست هفتهٔ گذشته در جام حذفی است.

شاگردان ویسی نیز که پس از آمدن مالک جدید باشگاه شرایط بهتری پیدا کرده‌اند، در پی فرار از انتهای جدول و سروسامان دادن به وضعیت خود هستند. آبی‌های خوزستان که به‌تازگی آرام طبع را در دفاع کنار به خدمت گرفته‌اند امیدوارند در روزهای باقی مانده از زمان نقل و انتقالات نیم فصل تیم خود را بیش از پیش تقویت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد