سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری 9 متهم مرتبط با قتل‌ 3 شهروند ماهشهری/2 عامل اصلی قتل‌ها به جرم خود اعتراف کردند

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر بابیان اینکه 9 متهم در ارتباط با قتل سه شهروند این شهر دستگیر شدند، گفت: دو عامل اصلی این جنایت به جرم خود اقرار کردند.

مهدی محمدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: 28 مردادماه امسال سه شهروند ماهشهری در تیراندازی با اسلحه جنگی به قتل رسیدند و شعبه یک بازپرسی دادگستری این شهرستان بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته و اقدامات انجام‌شده، 9 متهم در این رابطه دستگیر و دوقبضه اسلحه جنگی نیز از آن‌ها کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر عنوان کرد: تعدادی از این افراد دستگیرشده در تأمین سلاح‌های این جنایت دست داشتند و دو متهم دیگر نیز عامل اصلی قتل‌ها بودند که به جرم خود اقرار کردند.

محمدی بابیان اینکه عاملان این جنایت در کمتر از مدت 4 ماه شناسایی و دستگیر شدند، گفت: با تلاش بازپرس شعبه یک دادگستری شهرستان بندر ماهشهر تمام عاملان قتل سه شهروند ماهشهری شناسایی و در چنگال قانون گرفتار شدند.

وی بیان کرد: پرونده این جنایت پس از تکمیل و طی روند قانونی برای صدور حکم به مرجع قضایی استان ارجاع داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد 28 مردادماه امسال در حادثه تیراندازی در خیابان امام بندر ماهشهر سه نفر ازجمله یک زن رهگذر به قتل رسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد