سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان پایگاه رولر فری استایل و اسکیت برد کشور می‌شود

مسوول کمیته رولر فری استایل و اسکیت برد فدراسیون با اشاره به استعدادهای خوزستانی در رشته اسکیت، گفت: خوزستان پایلوت و پایگاه رولر فری استایل و اسکیت برد کشور می‌شود.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، حمیدرضا ریاحی در خصوص میزبانی اهواز از دو رویداد بین‌المللی رولر فری استایل و اسکیت برد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته پس از برگزاری اولین دوره کمپ استعدادیابی و مسابقات قهرمانی کشور در خوزستان، متوجه شدیم که در خوزستان هفت اسکیت ‌پارک وجود دارد و در هیچ استانی چنین امکاناتی وجود ندارد و آن‌ها با تجهیز یکی دو اسکیت ‌پارک خود می‌ توانند شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی را پیدا کنند.

وی افزود: با پیگیری و پیشنهادی که هیات اسکیت خوزستان در خصوص برگزاری رقابت‌های بین‌المللی رولر فری استایل و اسکیت برد در این‌جا داشت، این موضوع در نهایت مورد توافق فدراسیون نیز قرار گرفت.

مسوول کمیته رولر فری استایل و اسکیت برد فدراسیون اسکیت با بیان این‌که خوزستانی‌ها در رشته اسکیت برد حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارند، عنوان کرد:‌ طی صحبتی که با مسوولان فدراسیون داشتیم، قرار شد که استان خوزستان پایلوت و پایگاه رشته‌های رولر فری استایل و اسکیت برد شود. امیدوارم با توجه به استعدادهای خوزستانی در این رشته‌ها و پایگاه شدن آن، بتوانیم اردوهای تیم‌ملی را در این استان برگزار کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد