سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

صنایع آلاینده اهواز برای پرداخت عوارض همکاری نمی‌کنند

عضو شورای شهر اهواز گفت: ما در شورای شهر و شهرداری همچنان با مشکلات عوارض صنایع آلاینده و بحث آلودگی هوا درگیریم و هنوز هم در این زمینه صنایع آلاینده مربوطه همکاری لازم را ندارند.

حجت الاسلام جاسم موسی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با گذشت یک سال از ابلاغ منشور حقوق شهروندی شاهد افزایش شاخص‌های کیفیت زندگی در اهواز هستیم، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم در جهت ارتقاء سطح حقوق شهروندی اقدامی از سوی دولت صورت گرفته و یا اگر هم صورت گرفته باشد ما بی‌اطلاعیم.

وی گفت: پس از تدوین و ابلاغ منشور حقوق شهروندی که سال گذشته توسط رئیس جمهور انجام شد، هنوز شاهد اقدامات عملی در این زمینه نبوده‌ایم.

عضو شورای شهر اهواز افزود: ما در زمینه حقوق شهروندی دو مشکل عمده داریم، اولین مشکل این است که خود مردم اطلاع دقیقی از حقوق خود ندارند تا بتوانند در صحنه‌های مختلف و از مراجع ذی ربط مطالبه‌گری کنند. مشکل دوم هم اقدام نکردن ادارات، مراجع و مسئولان مربوطه است که در این زمینه کم کاری می‌کنند.

موسی‌پور با بیان اینکه هوای پاک جزو مصادیق اولیه حقوق شهروندی است، عنوان کرد: ما در شورای شهر و شهرداری همچنان با مشکلات عوارض صنایع آلاینده و بحث آلودگی هوا درگیریم و هنوز هم در این زمینه صنایع آلاینده مربوطه همکاری لازم را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد