سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ فوتبال خوزستان مشخص شد

تیم پرسپولیس میانرود درفول با کسب ۲۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های جنوب سوسنگرد و ایرانمهر خرمشهر قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال استان خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با برگزاری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برترفوتبال خوزستان، تیم پرسپولیس نوین میانرود دزفول با کسب ۲۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر قهرمان نیم فصل شد. هم چنین، تیم‌های جنوب سوسنگرد و ایرانمهر خرمشهر نیز هر کدام با کسب ۲۹ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند. در انتهای جدول نیز شهباز شادگان و امید اندیشه شوشتر کابوس سقوط را احساس می‌کنند.

در حساسترین دیدار هفته پانزدهم لیگ بر‌تر فوتبال خوزستان، پرسپولیس شوش در خانه به مصاف تیم پرسپولیس نوین میانرود دزفول صدرنشین مسابقات رفت و توانست این تیم را با حساب ۳ بر ۲ شکست دهد. شاگردان جواد دلکرم، علی‌رغم باخت به عنوان قهرمانی نیم فصل دست یافتند.

با شکست پرسپولیس میانرود رد این هفته، قرمزپوشان شوش که با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند در صورت برد در دیدارمعوقه خود به صف مدعیان خواهند پیوست.

در دیگر دیدار این هفته، جنوب سوسنگرد در دزفول مقابل شاهین شهرامام این شهر با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به رده دوم جدول رسید. جنوبی‌ها با ۳۳ گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص دادند.

در همین چارچوب مسابقات تیم ایرانمهر خرمشهر در استادیوم تختی شوشتربه مصاف امیداندیشه این شهر رفت که آبی پوشان خرمشهری توانستند روند رو به جلوی خود را حفظ کنند و با تک گل مهدی صالحی به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند.

شهرداری بندر امام در استادیوم تختی ایذه به مصاف تیم آنزان رفت و با قبول شکست ۲ بر یک علاوه بر کسب پنجمین شکست خود در مسابقات این فصل به رده پنجم جدول سقوط کرد.

شهباز شادگان که در این فصل در قعر جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال خوزستان قرار گرفته است در شادگان میزبان بهمئی رامهرمز بود. در این بازی هم شاگردان شیرازی نتوانستند به پیروزی برسند و با تساوی بدون گل به کار خود در نیم فصل پایان دادند.

در دیگر دیدار هفته پایانی نیم فصل رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال خوزستان پرسپولیس ویس در مقابل رخش اروند آبادان تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند که عملکرد خوب بازیکنان این تیم موجب شد بازی با یک گل به سود قرمزپوشان خاتمه پذیرد و کام ویسی‌ها شیرین شود.

استقلال مسجدسلیمان که برای رسیدن به جایگاه بهتر راهی جز پیروزی نداشت با یک گل به خواسته خود رسید و استقلال ویس را شکست داد.

آبی پوشان دو شهر بندرماهشهر و حمیدیه در استادیوم شهدا بندرماهشهر به مصاف هم رفتند که در این دیدار توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

گزارش: یونس عبادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد