سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیران بی‌انگیزه بانک‌ها عامل کاهش میزان جذب اعتبارات در خوزستان/با مدیران بی‌انگیزه باید برخورد شود

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بی‌انگیزه بانک‌ها در خوزستان عامل کاهش جذب اعتبارات در این استان هستند، خواستار برخورد با مدیران بی‌انگیزه بانک‌ها در این استان شد.

علی عسگر ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: امسال به‌منظور کاهش نرخ بیکاری مجلس شورای اسلامی دولت را به پرداخت تسهیلات کم‌بهره مکلف کرده است.

وی عنوان کرد: بر اساس بند الف و ب ماده ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶، سهم اعتباری استان خوزستان یک هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان است که در صورت پرداخت این تسهیلات ما شاهد تحول در بخش اشتغال استان خوزستان خواهیم بود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل به دیگر ردیف‌های اعتباری برای پرداخت تسهیلات کم‌بهره در بودجه 96 نیز اشاره کرد و افزود: مقرر شد از محل اعتبارات بانک توسعه ۲۳۰ میلیارد تومان و از همکاری صندوق توسعه ملی با بانک‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به‌صورت تسهیلات برای ایجاد اشتغال در استان خوزستان پرداخت شود.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در استان خوزستان وجود مدیران بی‌انگیزه در برخی از بانک‌ها است که باعث شده تا نمره استان ما در جذب اعتبارات بسیار پایین باشد.

ظاهری افزود: معتقدم دستگاه‌های نظارتی نباید تنها بر اساس کارهای انجام‌شده؛ مدیران را مورد ارزیابی قرار دهند بلکه باید بابت کارهای نکرده نیز باید آن‌ها را مورد سؤال قرار بدهند.

وی با انتقاد از رفتار برخی بانک‌ها در استان گفت: درزمینهٔ سپرده‌گذاری، خوزستان یکی از استان‌های برتر در کشور است اما ازلحاظ پرداخت تسهیلات در شرایط مناسبی قرار ندارد و لازم است استاندار برای این شرایط تدبیری بیاندیشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد