سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

موسوی پس از کسب اولین نشان جهانی: هیچ لذتی بالاتر از این مدال نیست

وزنه‌بردار خوزستانی پس از کسب نشان برنز رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت: حس خوبی دارم و هیچ لذتی بالاتر از کسب اولین مدال جهانی نیست. 

سیدایوب موسوی که در حال حاضر در آناهیم آمریکا به سر می‌برد و موفق به کسب نشان برنز دسته  94 کیلوگرم  رقابت‌های قهرمانی جهان شد،، در گفت‌‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و تمام رقبایم که قهرمان جهان و المپیک هستند، حضور داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در حرکت یک ضرب برای نخستین‌بار موفق به مهار وزنه 166 کیلوگرم نشدید؟ گفت: کمی بدنم آماده نبود؛ من خیلی زود به روی تخته رفتم و بدنم هنوز گرم نشده بود و به همین دلیل نتواستم وزنه نخست را مهار کنم ولی در حرکت‌های دوم و شوم موفق به این کار شدم. اگر این دو وزنه را نمی‌زدم اختلافم با رقبا بسیار و کارم سخت می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استرس اولین حضور در مسابقات جهانی در عدم مهار این وزنه تاثیرگزار بود؟ عنوان کرد:‌ باتوجه به این‌که اولین حضورم در مسابقات جهانی بود، کمی استرس داشتم ولی خدا را شکر توانستم استرسم را کنترل کنم، چرا که به مهار وزنه‌های دوم و سوم در حرکت یک‌ضرب نیاز داشتم.

این وزنه‌بردار خوزستانی افزود: رقبای من بیشتر یک ضرب‌زن بودند و این به سود من بود، چرا که من دو ضرب‌زن هستم و راحت‌تر می‌توانستم مدال دو ضرب و مجموع را بگیرم و به همین دلیل با وزنه 241 کیلوگرم در حرکت دوم دوضرب، مدال برنز من تثبیت شد و اگر وزنه آخر را که 218 کیلوگرم بود را هم مهار می‌کرد، مدال نقره را به دست می‌آوردم.

وی بیان کرد:‌ خدا را شکر که دست خالی به ایران بر نمی‌گردم و توانستم جواب زحمات مربیان را بدهم. واقعا حس خوبی دارم و بسیار خوشحالم، زیرا  که اولین مدال جهانی من است و هیچ لذتی بالاتر از کسب اولین مدال جهانی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد