سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراض رسمی نفت آبادان نسبت به داوری بازی با تراکتورسازی

باشگاه نفت آبادان نسبت به عملکرد داور دیدار این تیم برابر تراکتورسازی در هفته چهاردهم لیگ برتر کشور اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، دیدار دو تیم نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز، روز گذشته (جمعه) در آبادان برگزار شد که حمید حاج‌ملک، داور این دیدار در نیمه نخست در حالی‌که روی کرار جاسم بازیکن این تیم درون محوطه جریمه خطا شد، آن را پنالتی اعلام نکرد و این موضوع اعتراض کادرفنی و این باشگاه را در بر داشت و کمالوند نیز در نشست خبری بعد از بازی به شدت نسبت به این موضوع اعتراض نشان داد و معتقد بود که داور تیمش را از سه امتیاز این بازی محروم کرد.

در پی این موضوع، علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان نیز صبح امروز (شنبه) با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ، گله‌مندی خود از عملکرد داور دیدار این تیم برابر تراکتورسازی را اعلام کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: "احتراما به استحضار می‌رساند تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک مسابقه از هفته چهاردهم لیگ برتر در آبادان به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت و نتیجه یک بر یک حاصل این دیدار بود که قضاوت آن را آقای حمید حاج‌ملک بر عهده داشت و متاسفانه با اشتباه بزرگ خود، روی نتیجه مسابقه تاثیر زیادی داشت و ما را از گرفتن سه امتیاز محروم کرد.

البته تیم صنعت نفت در طول فصل از اشتباهات داوری بسیار متضرر شده و هوادارن مظلوم تیم ما که با فوتبال زندگی می‌کنند را شدیدا ناراحت کرده است. اما سوال این‌جا است که چرا باید آقای حاج‌ملک که در هفته نهم و در مسابقه ما با نفت تهران که در آبادان برگزار شد و به اذعان تمامی کارشناسان داوری، از اعلام پنالتی به سود تیم ما خودداری کرد، مجددا هفته چهاردهم در آبادان قضاوت کند و مرتکب اشتباه مشابه شود؟ این برای ما شائبه برانگیز بوده و نهایت کج‌سلیقگی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را نشان می‌دهد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد