سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

«گروه شاپرک‌ ها» از خوزستان در بخش کودک موفق به کسب مقام اول شد

گروه شاپرک های خوزستان
شناسهٔ خبر: 4157471 -
اهواز - «گروه شاپرک‌ ها» از خوزستان در بخش کودک دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور به داوری مجید قناد و مژگان برادران موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کمیته نظارت بر رقابتهای جشنواره ستاره های صحنه کشور که دوم و سوم آذر ماه در استان کرمان برگزار شد در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: بر اساس اعلام نتایج هیئت داوران این جشنواره، در بخش نمایش کودک، «گروه شاپرک‌ ها» به سرپرستی سعید بهبهانی زاده و در بخش نمایش‌های مهیج «گروه سیلور» مهدی صالحی از خوزستان در بین ۲۸ استان موفق به کسب مقام اول و مقام سوم شدند. 

شهرام ملکی نیا با اشاره به رقابت ٥٠ اجرای انفرادی و گروهی افزود: مقام دوم بخش کودک به «گروه سوتی و شوتی» از استان یزد و مقام سوم به «گروه قلقلک» از استان تهران رسید.

ملکی نیا اظهار کرد: دومین جشنواره ستاره‌های صحنه کشور در چهار بخش اصلی نمایش کمدی انفرادی، نمایش میان‌پرده کمدی، نمایش کودک، نمایش‌های مهیج و همچنین بخش جنبی بهترین نوازنده صحنه درشهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.  

وی در مورد حضور هنرمندان پیشکسوت در بخش داوری جشنواره گفت: این جشنواره توسط هنرمندان پیشکسوت و متخصص در عرصه هنرها و سرگرمی‌های نمایشی داوری شد. داوری بخش کودک را مجید قناد و مژگان برادران و بخش نمایش‌های مهیج را بهروز کریمی و سید علی‌اصغر نظام‌الدینی (فخرالدین) بر عهده داشتند. بخش نمایش کمدی انفرادی را حسن رفیعی و امیر کربلایی زاده و بخش نمایش میان پرده کمدی را جواد انصافی و علی‌محمد رادمنش داوری کردند. 

مسئولیت کمیته نظارت بر رقابتهای جشنواره ستاره های صحنه کشور، مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را کشف و پرورش استعداد های کمتر شناخته شده در شاخه های مختلف هنر صحنه ای به خصوص هنرمندان شهرستانی دانست و افزود: کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی هنرهای صحنه ای در شاخه های مختلف و ایجاد انگیزه در بین هنرمندان صحنه ای برای بالا بردن دانش علمی و عملی هنرمندان از دیگر اهداف این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار مهر، هنرهای صحنه ای از دسته هنرهای نمایشی مردمی و محبوب است که به رغم تاکیدهای فراوان در زمینه افزایش میزان شادی و نشاط اجتماعی، هنوز جایگاه ویژه ای به خصوص در جشنواره های مهم هنری برای این هنر و این گروه از هنرمندان تعریف نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد