سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استعفای دسته جمعی شوراهای بخش شهیون دزفول پس گرفته شد

دزفول روستای لیوس
شناسهٔ خبر: 4158591 -
دزفول -با وساطت فرماندار شهرستان دزفول، استعفای دسته جمعی اعضای شوراهای اسلامی بخش شهیون دزفول، پس گرفته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۷ آبان بود که خبر استعفای دسته جمعی اعضای شوراهای دهستان شهیون شهرستان دزفول رسانه ای شد. اعضای این شوراها با برگزاری جلسه ای، نامه استعفای دسته جمعی خود را نوشته و زیر آن را امضا کرده بودند. 

در  بیانیه این اعضا که خطاب به معاون استاندار و فرماندار شهرستان دزفول نوشته شد، آمده بود:  اینجانبان اعضای شوراهای اسلامی دهستان شهیون با توجه به پتانسیل های فراوان دهستان شهیون از جمله وجود رودخانه دز، ظرفیت عظیم چاه های نفت و گاز، وجود مناطق بکر گردشگری از جمله قلعه شاداب، روستای لیوس، دیونی و آبشار شوی و بسیاری از منابع گردشگری، جانوری طبیعی و... متاسفانه با وجود پیگیری های فراوان در جهت رفع مشکلات اهالی این بخش تاکنون با بی توجهی های متعدد روبرو شده ایم.

در این نامه تاکید شده بود: بنابراین به دلیل عدم رسیدگی مسئولان شهرستان و عدم اختصاص بودجه نفتی که نیاز این منطقه بوده و اختصاص آن به بخش های دیگر تا زمان توجه کامل و رفع مشکلات اساسی و نیازهای این بخش از سمت خود استعفا می دهیم. 
 
بر همین اساس، با گذشت چندین روز، عصر دیروز سه شنبه فرماندار دزفول به همراه چند تن از مجموعه این فرمانداری با حضور در شهیون جلسه ای را با اعضای شوراهای بخش شهیون برگزار کرد.

در این جلسه  اعضای شوراهای این بخش ضمن بیان مشکلات روستاها خواستار رسیدگی و اهتمام هر چه بیشتر مسئولان شهرستان نسبت به رفع مشکلات مردم این بخش محروم شدند.

آنها در صحبت های خود، روشنایی و برق، جاده و راه، آب شرب و خطوط مخابراتی را از مهم ترین دغدغه ها و نیازهای ساکنان این بخش اعلام کردند که فرماندار دزفول نیز اعلام کرد پیگیر مطالبات آنها خواهد شد.

حبیب اله آصفی اظهار کرد: ما در مجموعه فرمانداری به همراه  استاندار و نماینده شهرستان دزفول در مجلس نگاه ویژه ای به رفع مشکلات مناطق محروم داریم. 

وی گفت: به زودی هماهنگی های لازم برای حضور استاندار و نماینده شهرستان را به این منطقه انجام خواهم داد تا شاهد پیشرفت بیشتری در روند محرومیت زدایی در این منطقه باشیم.

فرماندار دزفول با بیان اینکه در ۳.۵ سال گذشته همواره در جهت محرومیت زدایی از بخش شهیون پیگیری های متعددی انجام داده ایم، تصریح کرد: خوشبختانه با کمک مدیران توانسته ایم گام های خوبی در این زمینه برداریم هر چند هنوز به نقطه ایده ال نرسیده ایم.

در پایان این جلسه چند ساعته که در  محل یکی از مساجد این بخش برگزار شد، اعضای شوراهای دهستان شهیون ضمن تقدیر از حضور فرماندار دزفول و معاونان و مشاوران وی در این منطقه از زحمات این مجموعه تشکر کرده و طی نامه ای استعفای خود را پس گرفتند و ابراز امیدواری کردند که وعده های داده شده در جهت رفع دغدغه و مشکلات اساسی این بخش هرچه زودتر محقق شود. 

به گزارش خبرنگار مهر، بخش کوهستانی شهیون در شمال شهرستان دزفول واقع شده و با پنج دهستان و حدود ۲۰۰ روستا بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که عمدتا به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد