سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کاهش 22 درصدی تیراندازی‌ها در خوزستان/ جرائم خشن خوزستان 29 درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: تیراندازی‌های خوزستان در 3 ماه گذشته 22 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 95 روز از آخرین نشست خبری معاونت اجتماعی با اصحاب رسانه می گذرد و در این مدت اقدامات بسیار حائز اهمیت و توفیقات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی استان در جهت ایجاد امنیت ترافیکی، نظامی و امنیتی برای بهبود این شاخص‌ها با تلاش بسیار فعالیت می‌کند و این امر با پیش بینی برنامه‌های  جدی و مناسب انجام شده به طوری که روزانه اتفاقات هفتگی استان به صورت شهرستان به شهرستان تجزیه و تحلیل می‌شود و با راهکارهای اجرایی و پیشگیرانه  مناسب به کاهش جرائم خشن پرداخته می‌شود.

عباس‌زاده عنوان کرد: در 95 روز گذشته توفیقات کم سابقه‌ای در امنیت استان در موضوع جرائم خشن که شامل قتل، سرقت‌های مسلحانه، تجاوز به عنف، تیراندازی، آدم ربایی، گروگان گیری و شرارت می‌شود، رخ داده است، به طوری که نیروی انتظامی استان موفق شده  در مقایسه با مدت سال گذشته در جرائم خشن 29 درصد کاهش را شاهد باشد.

وی به دلایل کاهش جرایم خشن اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی به کشف جرم در استان توجه ویژه ای دارد تا رضایت و امنیت جامعه را تامین کند و در این باره همه مسئولان استان به طور ویژه به ریزترین موارد جرائم خشن در هر نقطه استان توجه دارند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی راهکارهای مناسب این وعده را به مردم می دهد که در سال‌های آینده امنیت استان و مردم بهتر می‌شود.

وی اظهار کرد: نیروی پلیس و انتظامی استان به طور جدی به بحث تیراندازی و کاهش آن می پردازد و هرگونه سلاح غیر مجاز شکاری و جنگی بدون مجوز را در دست هر شخصی ببیند سریعا  کشف و ضبط می‌کند.

عباس‌زاده گفت: در 95 روز گذشته قتل 21 درصد، سرقت به عنف 38 درصد، تجاوز به عنف 17 درصد، تیراندازی 22 درصد، آدم ربائی و گروگان گیری25 درصد و شرارت 50 درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 2 تُن انواع مواد مخدر کشف شده که رقم 83 درصدی افزایش کشفیات را نشان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد