سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بخش زیادی از اعتبارات شهرداری اهواز صرف هزینه‌های جاری می‌شود

عبدالرحیم کعب‎عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز نخستین اولویت شهردار اهواز را زیباسازی شهر و رسیدگی به مناطق کم برخوردار دانست و گفت: در این راستا مناقصاتی برگزار شد و کار آسفالت در برخی از مناطق مانند ملاشیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه حاشیه شهر اهواز معلول دو علت ملی و بین المللی است، گفت: تحمیل جنگ 8 ساله به ایران و اجرای پروژه‌های ملی مانند نفت و نیشکر در خوزستان سبب گسترش حاشیه نشینی شده است و به همین دلیل برای توسعه مناطق حاشیه نشین باید از اعتبارات ملی استفاده کرد.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: با مدیرعامل ستاد توانمندسازی مناطق حاشیه و کم برخوردار در این زمینه صحبت کردم که باید با حضور در مجمع نمایندگان خوزستان این موضوع را توضیح دهد تا نمایندگان استان بتوانند این مسئله را در مجلس شورای اسلامی مطرح کنند.

وی با اشاره به بازدید از مناطق مختلف اهواز افزود: کمبودها در اهواز بسیار است و نمی‌توان همه آن‌ها را در 4 سال رفع کرد اما سعی و تلاش ما این است که بتوانیم در این مدت بیشترین میزان توسعه را به سرانجام برسانیم.

کعب‎عمیر با بیان اینکه درآمدهای شهرداری اهواز محدود است، عنوان کرد: باید برای درآمدزایی در شهرداری اهواز چاره‌ای اندیشیده شود چرا که بخش زیادی از این اعتبارات محدود صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد