سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارگاه ساخت کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور در اهواز راه اندازی می‌شود

دبیر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی خوزستان با اشاره به سرد شدن دمای هوا در غرب کشور گفت: کارگاه ساخت کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور در اهواز راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام دانیال اریکه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان پس از وقوع زلزله در غرب کشور با همراهی مردم توانست برخی از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را تأمین کند.

وی افزود: بنا بر اعلام نهادهای رسمی مستقر در کرمانشاه با توجه به ورود سامانه‌های بارشی و سرمای شدید هوا و همچنین غنی شدن از کلیه امکانات و لوازمات فعلا نیاز ضروری در مناطق زلزله زده کانکس است تا بتوان مردم را در این کانکس‌ها ساماندهی کرد.

دبیر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی خوزستان بیان کرد: با توجه به نیاز مردم غرب کشور به کانکس به زودی کارگاه ساخت کانکس در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز راه اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: شهروندان خوزستانی جهت همیاری و مشارکت در ساخت کانکس‌های مورد نیاز برای زلزله زدگان می‌توانند با حضور در این کارگاه به نشانی اهواز، آریاشهر جنب حسینیه شهدا در این اقدام انسان دوستانه شریک باشند.

اریکه گفت: شهروندانی که در جوشکاری، رنگ آمیزی و برقکاری تخصص دارند می‌توانند با اقدامات تخصصی در این زمینه برای ساخت کانکس کمک کنند و سایر شهروندان با اهدای آهن آلات و قطعات مورد نیاز کانکس، رنگ و یا کمک‌های نقدی در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۰۳۶ به نام گروه فرهنگی تبلیغی جوادالائمه(ع) واریز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد