سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کاهش 34 درصدی سرقت تجهیزات برق در اهواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان این‌که شاهد روند کاهشی سرقت سیم و تجهیزات شبکه برق اهواز در چند سال اخیر هستیم، گفت: با همکاری نیروی انتظامی سرقت سیم و تجهیزات شبکه برق اهواز 34 درصد کاهش پیدا کرده و این مساله در راستای تعامل سازنده با مجموعه پلیس است.
 
حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به اهمیت جلوگیری از سرقت سیم و تجهیزات شبکه، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های این شرکت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای کاهش سرقت تجهیزات و بخصوص سیم‌های مسی در سطح شبکه است تا علاوه بر کاهش خسارات مادی و معنوی، از خاموشی‌های بدون برنامه و در نتیجه نارضایتی مشترکین محترم جلوگیری شود.
 
وی افزود: در این راستا بکارگیری راهکارهای مختلف در جهت پیشگیری از بروز اینگونه اتفاقات در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است و در نتیجه شاهد روند کاهشی سرقت در چند سال اخیر هستیم.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: تعامل سازنده مجموعه پلیس با صنعت برق اهواز طی سال‌های گذشته تاکنون ضامن امنیت و پایداری بیشتر شبکه برق بوده و این مهم با حضور شبانه‌روزی نیروهای پلیس محقق شده است.
 
کریمی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد با فرماندهی نیروی انتظامی مرکز استان، توانستیم به میزان 34 درصد سرقت سیم و تجهیزات شبکه برق را کاهش دهیم.
 
وی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهمی که بصورت مستمر در حال پیگیری است، شناسایی و بازدید از انبارهای ضایعاتی به سبب ایجاد اختلال در زنجیره سرقت، به شکل جدی در مناطق مختلف شهرستان اهواز است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این زمینه در شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از 84 مورد بازدید از انبارهای ضایعاتی اهواز انجام گرفته که طی این مدت تعدادی از سارقان سیم و تجهیزات شبکه برق در سطح کلانشهر اهواز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد