سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کدام خیابان های حصیرآباد و منبع آب اهواز در وضعیت اضطراری قرار دارند؟

به گزارش تابناک خوزستان، ارسلان جعفری شهنی در این خصوص با اشاره به اینکه از نظر شهرداری خیابان های یک طباطبایی، 29 رضوان، چهار خالدی و انتهای خیابان شهید بختیاری حصیرآباد از وضعیت اضطراری بیشتری نسبت به دیگر خیابان ها برخوردار هستند، اظهارداشت: خطر تعداد 30 واحد مسکونی در داخل این خیابان ها را تهدید می کند و اولویت جابجایی منازل با این خیابان ها است.
وی ادامه داد: تاکنون مجوز تخریب این منازل مسکونی صادر نشده است. شهرداری آمادگی دارد به محض تخلیه این منازل توسط نیروی انتظامی و صدور مجوز تخریب، اقدام به تخلیه این منازل و ایجاد فضای سبز در این اراضی کند.

شهردار منطقه 7اهواز، تاکید کرد: امیدواریم هر چه سریعتر جابه‌جایی این منازل صورت بگیرد. البته اکنون بحث جابه‌جایی این منازل در فرمانداری اهواز پیگیری می‌شود. با توجه به وضعیت این منازل، این نگران وجود دارد که آغاز بارش‌ها خدای ناکرده موجب رقم خوردن حادثه‌ای برای ساکنان این منازل شود. 

شهنی عنوان کرد: علیرغم اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز تعهد داشت آسفالت این چهار خیابان مذکور را انجام دهد، عدم اجرای این تعهدات موجب شد تا شهردار اهواز دستور دهد که مجموعه شهرداری، اقدام به آسفالت این چهار خیابان کند و هزینه آن را جزو مطالبات شهرداری از آبفا قرار دهد. 
  
وی ادامه داد: اکنون مقرر شده پس از انجام عملیات زیرسازی در این چهار خیابان توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز، شهرداری آسفالت این خیابان‌ها را انجام دهد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد