سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سید شهاب‌الدین طباطبایی رییس حوزه هنری خوزستان شد

طی حکمی از سوی محسن مومنی‌شریف، رییس حوزه هنری کشور، سیدشهاب‌الدین طباطبایی به عنوان رییس حوزه هنری خوزستان منصوب شد.  

به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، مومنی‌شریف در حکم انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدشهاب‌الدین طباطبایی به سمت ریاست حوزه هنری استان خوزستان آورده است: 

 «با عنایت به سوابق و شایستگی‌های حضرت عالی و به پیشنهاد مدیرکل محترم امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به موجب این حکم برای مدت سه سال به ‌عنوان رییس حوزه هنری استان خوزستان منصوب می‌شوید. 

 اهمیت استان پرافتخار خوزستان در طول  تاریخ اهمیتی است راهبردی و  غیرقابل انکار؛ به ‌ویژه فداکاری، مقاومت و حماسه‌های مردم این سامان در روزگار انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس فصل درخشانی است در مجموعه افتخارات ایران اسلامی که علی‌رغم تلاش‌های صورت ‌گرفته حق آن در حوزه ادب  و  هنر چنان که باید ادا نشده است. اینک از جناب ‌عالی که فرزند آن دیارید و بر مسایل و حساسیت‌های آن بهتر واقفید، انتظار می‌رود حوزه هنری خوزستان را به جایگاهی در خور شأن خوزستان بزرگ برسانید. 

 امید است در طول دوران مدیریت شما با تأکید به سند راهبردی و سیاست‌های ابلاغی حوزه هنری، شاهد تولید آثار فاخر هنری، ترویج فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و حمایت از هنرمندان متعهد و تربیت هنرمندان جوان و علاقه‌مند به انقلاب شکوهمندمان باشیم. 

دوام موفقیت و سربلندی در خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر را برای شما و سایر همکاران محترم از درگاه خدای متعال خواستارم. 

 لازم می‌دانم از زحمات آقای مجتبی کوچک‌زاده در دوران تصدی سرپرستی حوزه هنری خوزستان قدردانی کرده و برای ایشان و دیگر همکاران گرامی توفیقات روزافزون مسألت نمایم.»

سیدشهاب‌الدین طباطبایی متولد اول فروردین 1361 صادره از ایذه  دارای مدرک تحصیلی سطح 3 حوزه علیمه قم و فوق لیسانس (سطح 2) حقوق خصوصی موسسه امام رضا (ع) تهران است. وی علاوه بر گذراندن دروس حوزوی، هنرمند و نویسنده نیز هست. همچنین در سوابق مدیریتی وی مسئولیت فرهنگی و مجری برنامه‌های فرهنگی تبلیغی دانشگاه آزاد واحد مجلسی اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه، امام جمعه موقت و مربی دوره‌های ضمن خدمت شهر سردشت خوزستان، مدیر و استاد حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان باغملک خوزستان، امام جمعه شهرستان کوهرنگ، استاد دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی دیگر در کارنامه وی قابل مشاهده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد