سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بازی نیمه‌تمام و جنجالی در حمیدیه/صدر جدول قرمز‌پوش و قعر جدول آبی‌پوش شد

هفته ششم لیگ برتر فوتبال خوزستان با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال خوزستان با برگزاری هشت دیدار در شرایطی به پایان رسید که سرخپوشان شوش با کسب پنجمین برد و نیمه تمام ماندن بازی پرسپولیس نوین میانرود دزفول در صدر جدول قرار گرفتند.

همچنین استقلال مسجد سلیمان و آبی پوشان حمیدیه بدون برد قعر جدول را آبی پوش کردند.

 فوتبال لیگ برتر بزرگسالان خوزستان هفته پر برخوردی را پشت سر گذاشت، در هفته ششم پرسپولیس شوش تیم بحران زده شهباز شادگان را 2 بر 1 مغلوب کرد.

در حمیدیه وقتی داور مورد حمله قرار گرفت، حاصل نود دقیقه تلاش پرسپولیس نوین دزفول بر باد رفت، این بازی با نتیجه 4  بر 2 به سود پرسپولیس در جریان بود که با حمله به داور بازی ناتمام ماند تا همه در انتظار رای کمیته انضباطی باشند.

 در مسجدسلیمان باز استقلال این شهر رنگ پیروزی را ندید و مقابل آنزان ایذه به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت.

ایرانمهر خرمشهر در مقابل استقلال ویس کاری از پیش نبرد و سه امتیاز را به ویس داد، این دیدار یک بر صفر به سود استقلال ویس پایان رسید.

رخش اروند آبادان و بهمئی رامهرمز هم با نتیجه مساوی یک بر یک امتیازها را تقسیم کردند.

پرسپولیس ویس هم در این هفته یکی از بهترین نتایج خود را به دست آورد، این تیم در ویس 2 بر صفر شاهین شهرامام دزفول را مغلوب کرد.

شهردای بندرامام و استقلال نوین ماهشهر مقابل حریفان خود امتیازات را تقسیم کردند، شهرداری که میهمان امید اندیشه شوشتر بود به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

استقلال هم مقابل جنوب سوسنگرد بدون گل متوقف شد.

 پرسپولیس نوین میانرود دزفول در حمیدیه میهمان آبی پوشان این شهر  بود، در این دیدار ابتدا پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی توسط مسلم حسیوند به گل اول رسید، پنج دقیقه بعد حسین حمزاوی گل دوم پرسپولیس را زد اما  آبی پوشان حمیدیه روی غافلگیری مدافعان حریف دو گل خورده را جبران کردند. 

با شروع نیمه دوم باز قرمزپوشان دزفول بازی را هجومی آغاز کردند و روی فرار مسلم حسیوند گل سوم را در دقیقه ۵۲به ثمر رساندند، گل چهارم پرسپولیس هم در دقیقه ۷۰ روی فرار هادی نوری وارد دروازه آبی پوشان حمیدیه شد.

در ادامه داور مسابقه در دقیقه ۷۵ نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان داد که با اعتراض مربی آبی پوشان حمیدیه و توقف بازی تماشاگران هم وارد زمین شدند و صحنه های تلخی رقم خورد تا بازی نیمه تمام رها شود و همگان منتظر رای کمیته انضباطی مسابقات باشند.

راهی مناهی سرمربی آبی پوشان حمیدیه در پایان بازی گفت: جوانگرایی داوران خوب است اما چرا نظارتی بر کار آنها نیست و همیشه تیم ما مظلوم قرار می‌گیرد، در این بازی داور پنالتی بی موردی گرفت و موجب شد بازی نیمه تمام رها شود.

استقلال مسجدسلیمان بالاخره در خانه موفق به کسب امتیاز شد، این تیم که پنج بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود در هفته ششم میزبان أنزان ایذه بود که با کسب نتیجه  3 بر3 به یک امتیاز  رسید.

گلهای قرمزپوشان ایذه را در این دیدارفریدون عباس زاده(33) سعیدکوراوند(40) و رضا مرادی (60) به ثمر رساندند استقلال مسجدسلیمان با یک امتیاز در قعرجدول رده بندی قرار دارد.

رخش اروند آبادان و بهمئی رامهرمز در روزی که دو تیم نتوانستند بر دیگری غلبه کند نتیجه مساوی رقم خورد، در این دیدار ابتدا تیم میهمان از رخش اروند پیش افتاد در ادامه آبادانی ها با حملات گسترده چند موقعیت تک به تک را توسط مهاجم خوب خود علی آلبوغبیش از دست داد تا اینکه هادی منظمی در دقیقه 3+90 با ضربه پنالتی پاسخ گل بهمئی را داد تا امتیاز این بازی  تقسیم شود.

رخش اروند آبادان همچنان در حسرت پیروزی به سر می برد.

مرتضی رابعی سرمربی تیم رخش اروند آبادان در پایان بازی اظهار کرد:مسؤولان، مدیران و ورزش دوستان شهر ابادان صدای جوانان تیم ما را بشنوند که بدون هیچگونه امکانات و تجهیزاتی دارند تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: تیم ما حتی یک جلسه تمرین در چمن بزرگ انجام نداده است، در یک زمین کوچک با ابعاد ٢٠ در ٢٠ تمرین میکنیم.

رابعی عنوان کرد: تیم ما از سوی هیچ ارگان یا نهادی حمایت نمی شود، واقعا این جوانان نیاز به حمایت دارند.

در هفته‌ای که روز قرمز پوشان بود پرسپولیس ویس هم دور از تمام حواشی قاطعانه به پیروزی رسید و در خانه با نتیجه دو بر صفر تیم شاهین شهر امام دزفول را شکست داد تا در جدول شرایط خود را بهتر از پیش کند.
  
در شادگان شهباز نتوانست در مقابل پرسپولیس شوش مقاومت کند و شکست دو بر یک  را متحمل شد، تا در هفته‌ای که بازی پرسپولیس نوین میانرود دزفول نیمه تمام باقی ماند پرسپولیس شوش در جدول صعود کند و مکان اول را به دست بیاورد.

شاگردان عبدالله جوکار با دوگل احمدنیسی و علی منصوری با 15 امتیاز صدرجدول را در اختیار گرفتند.

 دو تیم ایرانمهر خرمشهر و استقلال ویس دیگر بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال خوزستان را در خرمشهر انجام دادند.

 استقلال ویس که در قافله بالای جدول قرار دارد با یک گل طعم تلخ اولین شکست را بر ایرانمهر تحمیل کرد. 

تنها گل این دیدار را محمد بوعذار در این دیدار به ثمر رساند، آبی پوشان ویس با تلاشهای مریدی و حشتمی با 11 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

مساوی یک بر یک حاصل تلاش دو تیم امید اندیشه شوشتر و شهرداری بندرامام در این هفته بود.

بازی فیزیکی دو تیم نیمه نخست بدون گل سپری شد، در نیمه دوم تیم امید اندیشه شوشتر از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما شاگردان حاجیان میل به حمله بیشتر را در دستور کار خود قرار دادند و موفق شدند در دقیقه 86 با گل امید زواریان بازی را به تعادل برسانند تا دو تیم با مساوی به کار خود پایان دهند.

امیداندیشه با گذست شش هفته هنوز بردی را کسب نکرده است.

مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان در استادیوم شهدا ماهشهر هفته ششم خود را پشت سرگذاشت و تیم استقلال نوین ماهشهر در خانه به مصاف تیم قدرتمند جنوب سوسنگرد رفت که با وجود تلاش فراوان آبی پوشان ماهشهری نتوانستند در زمین خود به پیروزی برسند و در نهایت مجبور به تساوی بدون گل مقابل حریف شدند.

جنوب سوسنگرد با احمد جلالی تا اینجا کار با کسب 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال نوین ماهشهر هم با سمیرمجیدی و جوانان جویای نامش با 9 امتیاز در مکان هشتم ایستاده است.

---------------------------

گزارش: یونس عبادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد