سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

/تلاش برخی جریانات افراطی برای تغییر شریعتی

یک منبع آگاه از احتمال چند فرماندار از جمله فرمانداران بهبهان، ماهشهر و خرمشهر تا چند روز آینده خبر داد و گفت: با وجود مذاکرات مجمع نمایندگان استان خوزستان با وزیر کشور و قول ابقای استاندار، اما هنوز بحث ابقای غلامرضا شریعتی قطعی نشده و برخی جریان افراطی بدنبال تغییر استاندار هستند.

یک منبع آگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز با اعلام اینکه برخی فرمانداران تا چند روز آینده تغییر می‌کنند اظهار کرد: احتمالا فرمانداران بهبهان، ماهشهر و خرمشهر جزو تغییرات آتی باشند.

وی در خصوص وضعیت مدیریت استان با توجه به انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص احتمال تغییر استاندار خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان مخالف تغییر استاندار است و در این خصوص رایزنی‌هایی نیز انجام داده است اما برخی جریانات افراطی وابسته به اصلاح‌طلبان به هر دلیلی دنبال تغییر غلامرضا شریعتی هستند و این موضوع باعث شده که هنوز موضوع ابقای استاندار خوزستان قطعی نباشد.

این منبع خاطرنشان کرد: اکثر دلسوزان استان مخالف تغییر استاندار خوزستان در شرایط فعلی هستند و امیدواریم دولت نیز با درک شرایط خاص خوزستان تصمیم به ابقای غلامرضا شریعتی را رسما اعلام کند.

وی تصریح کرد: بهرحال تا چند روز آینده موضوع ابقای یا تغییر احتمالی استاندار خوزستان تعیین تکلیف خواهد شد ضمن آنکه به نظر می‌رسد تغییرات در سطح برخی مدیران کل و فرمانداران نیز بزودی اتفاق خواهد افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد