سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شهروندان اروندکناری با تجمع مقابل بخشداری این شهر خواستار سکونت مسؤولین در اروندکنار شدند

پیش از ظهر امروز جمعی از شهروندان اروندکناری در پی محقق نشدن وعده فرماندار ویژه آبادان برای سکونت تمامی مسؤولین اروندکنار در این شهر همچنین انتصاب بخشدار بومی برای اروندکنار دست به تجمع در مطالبه حقوق شهروندی خود در مقابل بخشداری اروندکنار زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، پیش از ظهر امروز جمعی از شهروندان اروندکناری در پی محقق نشدن وعده فرماندار ویژه آبادان برای سکونت تمامی مسؤولین اروندکنار در این شهر همچنین انتصاب بخشدار بومی برای اروندکنار دست به تجمع در مطالبه حقوق شهروندی خود در مقابل بخشداری اروندکنار زدند.

در این تجمع موضوعاتی همچون انتصاب بخشدار بومی برای اروندکنار، سکونت دائمی مسؤولین اروندکنار در این شهر همچنین نظارت مستقیم، مناسب بر عملکرد مسؤولین اجرایی اروندکنار همچنین مشکل اشتغال جوانان و رکود بازار کار در اروندکنار از مهم‌ترین محورهای مطالبه گری شهروندان اروندکناری بود.

این تجمع در شرایطی انجام‌شده که فرماندار ویژه آبادان تیرماه امسال با حضور در جمع مردم اروندکنار به آن‌ها وعده داده بود مسؤولین اجرایی که تا مهرماه در اروندکنار مستقر نباشند عزل می‌شوند. ابتدای مهرماه نیز معاون فرماندار ویژه آبادان از تحقق وعده فرماندار خبر داده بود!

حجت‌الاسلام محمدی پور امام‌جمعه اروندکنار سکونت مسؤولین اروندکناری در این شهر مرزی را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، باید دید که فرماندار ویژه آبادان به‌عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین استاندار خوزستان چه واکنشی نسبت به مطالبات مردم اروندکنار خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد