سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تبعات میلیاردی پدیده گرد و خاک برای صنعت برق خوزستان

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای مقابله با تبعات پدیده گرد و خاک صنعت برق استان یکهزار و 648 میلیارد و 714 میلیون ریال اعتبار لازم دارد.
 
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، محمود دشت بزرگ در مورد ‏اعتبارات لازم برای مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار کرد: با توجه به احتمال تکرار گرد و خاک و لزوم حفظ پایداری شبکه اولویت‌بندی‌هایی برای مقابله با این پدیده صورت گرفته که در وهله اول برای پوشش عایقی تجهیزات پست‌های انتقال، خرید زنجیره مقره سیلیکونی و دستگاه مقره‌شوی همراه با کشنده 265 میلیارد و 480 میلیون ریال اعتبار لازم است.
 
وی افزود: در اولویت دوم در نظر گرفته شده پوشش عایقی تجهیزات پست‌های فوق توزیع و خرید زنجیره مقره سیلیکونی (اولویت دوم و سوم) با اعتباری بالغ بر یکهزار و 224 میلیارد و 262 میلیون ریال و برای شستشوی شبکه شامل شستشوی پست‌ها و زنجیره مقره خطوط نیز 158میلیارد و 972 میلیون ریال اعتبار نیاز است.
 
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان جمع اعتبار موردنیاز برای مقابله با پدیده گرد و خاک را یکهزار و 648 میلیارد و 714 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: علاوه بر اقدامات فوق، آلودگی هوا هزینه‌های دیگری نیز برای صنعت برق استان شامل احداث پست‌های برق به صورت سرپوشیده و یا GIS ، شستشوی مستمر تجهیزات در معرض آلودگی و بازنگری در استاندارد طراحی تجهیزات برای مواقع آلودگی فوق سنگین به همراه دارد.
 
دشت بزرگ در خصوص مصوبه فروردین 96 هیئت وزیران برای توسعه و پایداری شبکه برق استان افزود: در این مصوبه بابت طرح‌های توسعه و پایداری شبکه برق 15000 میلیارد ریال مصوب شده که مقرر است در سال 96 مبلغ 5000 میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی تخصیص یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد