سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رعد و برق تابستانه آسمان شرجی ایذه را در نوردید

/از رفتن به ارتفاعات و مکان‌های باز بیرون از شهر خودداری کنید
با توجه به تغییرات اقلیمی پیش آمده در پایان تابستان، علاوه بر شرجی امروز ایذه از ساعات عصر رعد و برق نیز به پدیده اصلی برخی از نقاط این شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان از ایذه، بعد از گذشتن روزهای گرم تابستانی این روزها هوای استان به سمت رطوبت بالا و شرجی‌های زیاد پیش رفته است و تقریبا در اکثر مناطق گزارش این مساله صورت می‌گیرد.

با این وجود شهرستان ایذه نیز به واسطه قرار داشتن در کنار دریاچه سد کارون3، 4 و شهید عباسپور از این شرجی‌های به دور نبوده و روزهای مرطوبی را پشت سر می‌گذارد.

در این بین علاوه بر شرجی؛ ورود ابرهای شهریوری و وزش بادهای فصلی نیز از دیگر پدیده‌های موجود در این روزها به حساب می آید.

با این وجود، عصر امروز با تراکم ابرهای موجود و وزش باد شدید، صدای رعد و برق نیز تداعی کننده آمدن پاییز در این منطقه بود.

با توجه به اتفاقات ناگوار حاصل از این رعد و برق‌های تابستانه در سال‌های گذشته که منجر به کشته شدن چندین نفر شده است، انتظار می‌رود شهروندان و ساکنان مناطق بیرون از شهر و روستاها در این شرایط هوایی به هیچ‌وجه به ارتفاعات صعود نکنند.

همچنین قرار گرفتن در محیط‌های بدون حفاظ و صحراها نیز در این شرایط باعث به وجود آمدن خطرات جبران ناپذیر و انتظار می‌رود مردم در این شرایط به مکان‌های امن پناه ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد