سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برج میلاد امشب شاهد شکوه فرهنگی خوزستان است

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برنامه اصلی و افتتاحیه رسمی جشنواره شب‌های فرهنگی خوزستان امشب ساعت 20:30 به صورت مفصل با اجرای تمام گروه‌های موسیقی و با حضور مقامات مختلف کشوری و استانی صورت خواهد گرفت.
 
ناصر چنانی که در برج میلاد تهران با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان گفت‌وگو می‌کرد با اشاره به جشنواره شب‌های فرهنگی خوزستان بیان کرد: بنا است که امروز و فردا ظرفیت‌های خوب و زیبای فرهنگی و هنری استان خوزستان را در برج میلاد تقدیم تمامی گردشگران و مردم خوب کشور کنیم و امیدواریم در کنار هم و با همدلی که زبان زد و خصیصه مردم استان خوزستان است در کنار هم و با کمک یکدیگر برنامه زیبایی را به اجرا بگذاریم. 

او ادامه داد: بخش عمده‌ای از برنامه‌های ما در این جشنواره هنری است و بخش اصلی این برنامه‌های هنری نیز شامل مجموعه‌ گروه‌های موسیقی است که سعی کرده‌ایم از هر یک از انواع موسیقی‌های استان خوزستان گروهی را در این جشنواره داشته باشیم. 

وی افزود: بخش عمده‌ای از برنامه‌های ما در صبح و در محل گذرگاه برج میلاد برگزار خواهد شد. بعدازظهر نیز بنا بر شرایط موجود در برج برنامه‌ریزی و تقسیم کار خواهیم کرد تا در مکان‌های مختلف برج میلاد سایر برنامه‌ها را اجرا کنیم. 

چنانی با اشاره به برنامه‌های موسیقی گفت: ما این برنامه‌ها را هم‌اینک با گروه‌های موجود صحنه‌ای آغاز کرده‌ایم و  به مرور گروه‌های بختیاری، میسان و مروارید سیاه آبادان اجرای برنامه خواهند کرد. 

معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که اطمینان دارم اجراهای استان خوزستان متفاوت از سایر استان‌ها خواهد بود ابراز امیدواری کرد: با همکاری تمام گروه‌های هنری بتوان شاهد اجراهای خوبی از ظرفیت‌های موسیقی استان باشیم. 

گفتنی است؛ جشنواره شب‌های فرهنگی خوزستان 16 و 17 شهریور 96 در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد