سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استقلال‌خوزستان، روز سه‌شنبه، در ورزشگاه غدیر میزبان پارس‌جنوبی جم خواهد بود

مسؤولان باشگاه استقلال خوزستان، پیشنهاد تعویق دیدار تیمشان، برابر پارس‌جنوبی جم را در هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر ایران را رد کردند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری فارس خوزستان از اهواز، تاریخ دیدار دو تیم استقلال‌خوزستان و پارس‌جنوبی جم، تغییری نخواهد کرد.

درحالی‌که دو تیم استقلال خوزستان و پارس‌جنوبی، طبق برنامه روز سه‌شنبه، از ساعت 20:15 در ورزشگاه غدیر اهواز باید به مصاف یکدیگر بروند، با توجه به این‌که هر دو تیم در تیم‌ملی، بازیکن ملی‌پوش ندارند، با پیشنهاد تعویق دو روزه بازی مواجه شدند که این پیشنهاد با مخالفت باشگاه استقلال‌ خوزستان روبه‌رو شده است.

پس از دیدارهای هفته پنجم لیگ‌برتر ایران، این رقابت‌ها به‌‌دلیل اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورمان با وقفه‌ای 25 روزه مواجه می‌شود که در این مدت‌، تیم‌های لیگ‌برتری می‌توانند با اردوهای آماده‌سازی، خود را برای ادامه رقابت‌ها آماده کنند.

گفتنی‌است، نماینده استان خوزستان در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ‌برتر ایران، روز سه‌شنبه، از ساعت 20:15 در ورزشگاه غدیر اهواز، میزبان تیم تازه لیگ‌برتری شده پارس‌جنوبی جم است.

این در‌ حالیست‌که، تیم استقلال‌خوزستان از 4 بازی خود، 5 امتیاز به‌دست آورده و در جای هشتم رده‌بندی لیگ‌برتر قرار دارد و امیدوار است در دیدار بعدی خانگیِ خود، با حمایت هوادارانش امتیازات لازم را به‌دست آورده و جایگاهش را در جدول‌ رده‌بندی، بهبود بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد