سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تجمع کارگران گروه ملی فولاد مقابل شعب مرکزی بانک ملی در اهواز

   

تعدادی از کارکنان و کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطلبات چند ماهه خود در مقابل شعبه مرکزی بانک ملی ایران در اهواز تجمع کردند.

 یکی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران به نمایندگی از سایرین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به تجمع امروز کارگران این کارخانه در مقابل شعبه مرکزی بانک ملی در اهواز، اظهار کرد: به دلیل این‌که کارخانه به بانک ملی واگذار شده است. کارگران کارخانه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود در مقابل این بانک تجمع کردند.

وی افزود: در دو هفته گذشته تجمعاتی در درون شرکت انجام گرفت و قول‌هایی داده شد تا حقوق و مطالبات پرداخت شود اما تاکنون هیچ حقوقی پرداخت نشده و در وضعیت بسیار بدی هستیم.

این کارگر تصریح کرد: گفته شده که حدود 50 میلیارد تومان از پول و دارایی‌های شرکت آزاد شده و بر این اساس مدیرعامل شرکت نیز در جریان تجمعات درون شرکت، از طریق تماس تلفنی قول داد تا هرچه سریعتر حقوق‌ها پرداخت شود.

وی گفت: بیش از سه ماه است که حقوقی به ما پرداخت نشده و زندگی بسیاری از کارگران را با مشکل مواجه کرده است. قرار بود دیروز (یکشنبه) حقوق به حساب ما واریز شود اما چون این حقوق به ما پرداخت نشد، کارگران مجبور شدند تا در مقابل بانک ملی تجمع کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد