سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انکار شهردار چمران و تایید شاهدان عینی و فرماندار ماهشهر

/شهردار چمران چه چیزی را تکذیب می‌کند/فرماندار ماهشهر: عاملان تیراندازی بزودی دستگیر می‌شوند
شهردار چمران در حالی خبر تیراندازی به ساختمان شهرداری این شهر را تکذیب کرد که شاهدان عینی زیادی از این ماجرا وجود دارد و فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها این حادثه را تأیید کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، ساختمان شهرداری چمران ظهر دیروز شنبه حدود ساعت 13 توسط راکبان یک موتورسیکلت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به گفته شاهدان عینی دو عامل این حادثه با صورت نقاب زده پس از شلیک 4 تیر از محل متواری شدند.

یکی از این شاهدان به خبرنگار فارس گفت: ظهر دیروز از مقابل شهرداری عبور می‌کردم که صدای تیراندازی را شنیدم و دیدم دو نفر نقاب‌پوش سوار بر موتورسیکلت با اسلحه کلاشنیکف به سوی ساختمان شهرداری اقدام به تیراندازی کردند.

علی ادامه داد: از ترس بلافاصله خود را به پشت دیوار پاساژ شرکت نفت رساندم تا از آسیب در امان بمانم. عاملان این حادثه را نشناختم چرا که صورت خود را پوشانده بودند.

یکی دیگر از شاهدان این ماجرا نیز گفت: در مغازه مقابل شهرداری مشغول خرید بودم که صدایی مانند صدای ترقه را شنیدم. ابتدا گمان کردم صدای ترقه‌بازی است اما هنگامی که به بیرون از مغازه نگاه کردم دیدم فردی سوار بر موتورسیکلت از بالای دیوار سمت چپ شهرداری مشغول تیراندازی به سوی ساختمان آن است.

محسن افزود: این اتفاقات در مدت زمان کوتاهی رخ داد و عاملان این حادثه بلافاصله از محل فرار کردند و به دلیل پوشیده بودن صورت آن‌ها شناساییشان ممکن نبود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز با تأیید این خبر اظهار کرد: ساعت 13 دیروز دو سرنشین یک موتورسیکلت از فاصله دور به سمت شهرداری شهر چمران اقدام به تیراندازی کردند.

منصور قمر ادامه داد: بر اساس شواهد موجود عاملان این حادثه در مجموع پنج تیر شلیک کردند که سه تیر به صورت هوایی بوده و دو تیر نیز به سمت ساختمان شهرداری شلیک شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو تیر به بالای ساختمان اصابت کرده و هیچگونه خسارت خاصی به ساختمان وارد نکرده است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: عاملان این حادثه هنوز دستگیر نشده‌اند و انگیزه آنان مشخص نیست اما با رصد اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی و امنیتی قطعا ظرف دو روز آینده دستگیر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، اظهارات شاهدان عینی این حادثه و همچنین اطلاعات ارائه شده در مصاحبه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در حالی است که شهردار چمران با ناشی‌گری این اتفاق را به کلی کتمان و آن را مربوط به راه‌اندازی باشگاه تیراندازی عنوان کرده و خبرنگار و رسانه منتشر کننده این خبر را متهم به دروغگویی کرده است.

لازم است شهردار چمران بداند این اتفاق حادثه چندان امنیتی نبوده که بخواهد اینگونه به تکذیب آن بپردازد. مردم محرم هستند و باید از اخبار پیرامون خود مطلع باشند. به جای تکذیب ناشیانه، تلاش برای فریب افکار عمومی و متهم کردن رسانه و خبرنگار به دروغگویی، واقعیت‌ها به مردم گفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد