سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

قول‌هایی برای صدور مجوز مرز هوایی دزفول داده شده است

فرماندار دزفول با اشاره به ادامه پیگیری‌ها برای صدور مجوز مرز هوایی دزفول، گفت: اخیرا قول‌هایی داده شده تا مجوز مرز هوایی فقط برای صادرات محصولات داده شود اما هنوز فرآیندهای این مجوز طی نشده است.

حبیب آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: مرز هوایی فرآیندی پیچیده دارد که باید این فرآیند طی شود تا مجوز مرز هوایی برای شهرستان دزفول صادر شود. به دلیل این‌که شورای امنیت ملی در این زمینه باید اظهارنظر کند، زمان نهایی صدور مجوز مشخص نیست اما مسئولان استان، استاندار خوزستان و نماینده شهرستان پیگیر مساله هستند.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز مرز هوایی دزفول، تحولی در حوزه تولید و صادرات سبزیجات و صیفی‌جات شمال استان ایجاد می‌شود.

فرماندار دزفول تصریح کرد: به دنبال واردات محصولات به کشور نیستیم بلکه می‌خواهیم محصولات دزفول را صادر کنیم. در این زمینه بستر صادرات، از جمله فرودگاه و مواد اولیه برای صادرات فراهم است و حتی کشور مقصد صادرات نیز مشخص است؛ بنابراین به دنبال آن هستیم تا با صدور مجوز مرز هوایی بتوانیم محصولات کشاورزی تولیدی در دزفول را صادر کنیم.

آصفی با اشاره به پیگیری‌های انجام‌گرفته برای صدور مجوز مرز هوایی در دزفول عنوان کرد:اخیرا قول‌هایی داده شده تا مجوز مرز هوایی فقط برای صادرات محصولات داده شود اما هنوز فرآیندهای این مجوز طی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز مرز هوایی در دزفول می‌تواند در حوزه سبزیجات و صیفی‌جات استان تحول ایجاد کند و انتظار داریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌گیرد هرچه سریعتر شاهد اخذ این مجوز باشیم تا محصولات تولیدی در استان از طریق مرز هوایی دزفول صادر شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد