سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پرداخت حقوق معوقه کارگران نیشکر هفت تپه

/در جریان بازداشت کارگران نیستم

فرماندار شوش با اشاره به تجمع  دو روز گذشته کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، گفت: حقوق کارکنان این شرکت به آن‌ها پرداخت شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌گرفته در راستای رسیدگی به مطالبات کارکنان این شرکت، جلساتی برای حل مشکل برگزار و خوشبختانه حقوق کارکنان پرداخت شد.

وی افزود: تجمع اعتراضی انجام گرفته توسط کارکنان این شرکت به دلیل عدم پرداخت حقوق و مطالباتشان بود که خوشبختانه این مشکل حل شد و اکنون شرایط عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرماندار شوش در خصوص خبر بازداشت 15 نفر از کارگران معترض پس از تجمع دو روز گذشته، تصریح کرد: در جریان این مساله نیستم و باید در این زمینه از دادستان شهرستان سوال شود.

نجاتی ادامه داد: بحث تجمع کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر در جاده در حوزه دستگاه قضا است و در رابطه با این موضوع نیز باید از دادستانی شهرستان موضوع را پیگیری کرد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر روز سه شنبه سوم مردادماه در اعتراض به عدم پرداخت حقوق خود در محور ترانزیتی شوش تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد