سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

جسد لیدر مفقود شده در چال کندی پیدا شد

رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری دزفول گفت: در هفتمین روز جستجو در محدوده چال کندی جسد لیدر مفقود شده در محدوده چال کندی پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، ساعاتی پیش در روز ۷ جستجوی ۳ گردشگر مفقود شده در محدوده چال کندی در ۱۵ کیلومتری سد دز اندیمشک جسد لیدر تور با تلاش نیروهای امدادی پیدا شده و از آب بیرون کشیده شد.

پیش از این برخی از مسؤولین و منابع محلی از زنده بودن ۳ گردشگر مفقود شده خبر داده بودند که پس از تلاش شبانه‌روزی نیروهای امداد و نجات امروز جسد اولین مفقود شده حادثه کوهنوردان مفقودی در محدوده کول خرسان و چال کندی پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

این جنازه پس از گذشت ۸ روز از حادثه پیدا شد.

۱۹ گردشگر در یک تور گردشگری برای کوهنوردی در محدوده کول خسران و انجام شنا در محدوده چال کندی آمده بودند که روز اول پس از حادثه جنازه یک دختر و پسر از آب بیرون شد و امروز نیز جنازه لیدر تور پس از ۷ روز تلاش شبانه‌روزی یافت شد.

محمد حسین معظمی فر در ارتباط با حادثه چال کندی اظهار کرد: از دقایق اولیه پس از اطلاع از حادثه به وجود آمده برای گردشگران نیروهای امدادی آتش‌نشانی دزفول به محل اعزام شدند.

وی افزود: تلاش برای یافتن گردشگران مفقودی با بسیج نیروهای امدادی در شهرستان دزفول برای یافتن مفقودین با تمام امکانات به خدمت گرفته شده است.

رئیس خدمات ایمنی و آتش‌نشانی دزفول ضمن تأیید خبر بیرون کشیدن اولین جنازه از ۳ گردشگر مفقودی در حادثه تور گردشگری اهواز تصریح کرد: این جنازه پیدا شده متعلق به لیدر تور آقای مهربانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد