سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه محور ترانزیتی شوش- اهواز را بستند

تعداد زیادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه توسط این شرکت، محور ترانزیتی شوش اهواز را بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، صبح امروز  تعدادی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به همراه خانواده های خود در اعتراض به عدم پرداخت حقوق معوقه تجمع اعتراضی برپا کردند.

تجمع اعتراضی این کارگران در سه راه خوانساری از ساعت 8صبح امروز تردد در محور ترانزیتی شوش به اهواز را با مشکل مواجه کرده است که با افزایش تعداد معترضان این محور بسته شد.

علیرضا از کارگران این شرکت به خبرنگار فارس اظهار کرد: همه کارگران شرکت نسبت به پرداخت حقوق معوقه معترض هستند. 

وی ادامه داد: حقوق و مطالبات دو ماه بهمن و اسفند  سال 94، پاداش و حقوق سه ماه اخیر پرداخت نشده است مدیران شرکت وعده می دهند ولی هیچگاه به وعده هایشان عمل نمی کنند.

علیرضا بیان کرد: دیشب مدیران شرکت وعده دادند که صبح امروز حقوق کارگران پرداخت می شود ولی تا این لحظه خبری از پرداخت حقوق نشده و مدیران در شرکت حضور ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو روز متوالی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به آنچه عدم پرداخت حقوق معوقه می نامند معترض شده و تجمع اعتراضی برپا کردند روز گذشته تجمع اعتراضی کارگران در جاده هفت تپه به شهر حر منجر به بسته شدن این مسیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد