سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز سومین روز جست‌وجو از زمین و هوا برای یافتن 3 گردشگر مفقود حادثه چال کندی دزفول

جست‌وجو از زمین و هوا برای یافتن 3 گردشگر مفقود حادثه چال کندی دزفول از صبح امروز مجددا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان، شب گذشته در حالی عملیات جست‌وجو برای یافتن اثری از سه مفقود حادثه چال کندی دزفول پایان یافت که هیچ اثری از مفقودان این حادثه پیدا نشد.

از صبح امروز تیم‌های غواصی امداد و نجات ساحلی، هلال احمر، قایق‌های عمومی خود جوش و اکیپ‌های بالگرد و هلی شات اعزامی از سوی شهرداری و فرمانداری دزفول جست‌جوی گسترده خود را برای یافتن مفقودان حادثه چال کندی دزفول آغاز کردند.

روز گذشته یکی از چهار مفقود حادثه چال کندی دزفول به نام مریم زنگنه پیدا شد، اما هنوز معلوم نیست که سه نفر باقیمانده غرق شده یا هنوز زنده هستند.

با پیگیری فرمانداری دزفول و درخواست نیروهای امدادی آب رودخانه بسته شده و سه اکیپ غواصی در حال جستجو در تمام محدوده مورد نظر هستند.
به گزارش فارس، در حادثه منطقه چال کندی دزفول 19 گردشگر اهوازی که برای شنا به این منطقه آمده بودند دچار حادثه شدند که 2 نفر از گردشگران جان باختند و 14 نفر دیگر با تلاش امدادگران نجات یافتند و چهار نفر دیگر مفقود شدند که دیروز با تلاش ماموران آتش نشانی دزفول یکی از آنها سالم از رودخانه نجات یافت اما سه نفر دیگر که یکی از آنها مردی 53 ساله، یک جوان 18 ساله و لیدر گروه(محمد مهربان) همچنان مفقود هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد