سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعزام 2 بالگرد برای مهار آتش در جنگل‌های الوار گرمسیری اندیمشک

/همه نیروها و ادارات ستاد بحران به حالت آماده باش هستند/با عاملان آتش‌سوزی جنگل‌ها برخورد می‌شود
فرماندار شهرستان اندیمشک از آماده باش همه نیروها و ادارات ستاد بحران این شهرستان خبر داد و گفت: برای مهار آتش در جنگل‌های الوار گرمسیری اندیمشک بالگرد به این شهرستان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس خوزستان، پیمان جهانگیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از جنگل‌های منطقه «صحرا چک» از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در استان خوزستان از ظهر شنبه شعله ور شده است.
وی در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای مهار آتش سوزی در این جنگل خاطرنشان کرد: ستاد بحران شهرستان اندیمشک به همین منظور دیروز تشکیل جلسه فوق العاده داد.
جهانگیری گفت: همه نیرو‌ها و ادارات ستاد بحران به صورت آماده باش هستند و تلاش گسترده‌ای برای مهار حریق در حال انجام است.
فرماندار شهرستان اندیمشک در ادامه افزود: نیروهای محلی، دوستداران محیط زیست و گروههای امدادی از دستگاه‌های مختلف و منابع طبیعی اندیمشک برای مهار آتش وارد عمل شدند.
پیمان جهانگیری خاطرنشان کرد: دیروز یک فروند بالگرد و تیم‌های اعزامی برای مهار آتش سوزی به منطقه الوار گرمسیری اعزام شدند.
فرماندار اندیشمک در مورد علت این آتش سوزی در مناطق جنگلی عوامل عمدی انسانی اعلام کرد و اظهار داشت: با خاطیان در بروز این آتش سوزی به شدت برخورد می‌شود.
جهانگیری در خصوص مهار زبانه‌های آتش نیز افزود: آتش در این مناطق هنوز ادامه دارد و امروز نیز دوفروند بالگردبرای اطفای حریق به این مناطق اعزام شده‌اند.
انتهای پیام/2329/د20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد